کد خبر : 62298

سرنوشت محسن خلیلی برای 2 مهاجم پرسپولیس تکرار می شود؟

سرنوشت محسن خلیلی برای 2 مهاجم پرسپولیس تکرار می شود؟

محسن خلیلی یکی 14 پرسپولیسی ای است که در اولین دربی موفق به گلزنی شدند.

به گزارش ورزش سه، دربی پایتخت در شرایطی برگزار خواهد شد که پرسپولیس در خط حمله خود دو دربی اولی خواهد داشت. شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر که در بازی‌های اخیر پرسپولیس به تناوب در زمین حضور داشته و برای تیمشان ثمربخش ظاهر شده‌اند.

نکته جالب در تاریخ دربی این است که در مجموع 26 بازیکن (12 استقلالی و 14 پرسپولیسی) موفق به گلزنی در اولین تجربه بازی خود در شهرآورد شده‌اند. در بین بازیکنان استقلال، ارسلان مطهری از بازیکنانی است که هنوز هم در ترکیب سرخپوشان حضور دارد اما در ترکیب سرخپوشان خبری از چنین بازیکنی نیست.

سروش رفیعی، جری بنگستون، علی علیپور و ایمون زاید، چهار بازیکنی هستند که در دهه 90 موفق به این کار شدند و البته زاید به خاطر هت‌تریک، چهره بارزی در این زمینه محسوب می‌شود. علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز توانست در اولین دربی خود برای سرخپوشان گلزنی کند.

نکته بارز درباره محسن خلیلی این است که او در دو دربی متوالی موفق شد دروازه استقلال را باز کند. حالا عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارند که در اولین تجربه شهرآورد گلزنی کنند و آمار نامطلوب مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر را نیز از بین ببرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها