کد خبر : 6226

رابطه پیچیده سید مهدی و سید جلال آبی و قرمز / از دعواهای فوتبالی تا شراکت تجاری

رابطه پیچیده سید مهدی و سید جلال آبی و قرمز / از دعواهای فوتبالی تا شراکت تجاری

کاپیتان‌های محبوب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رابطه جالب و بسیار نزدیکی با هم دارند که قدمت آن به بیش از ۱۰ سال قبل برمی‌گردد.

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی سال‌ها همبازی و همسایه یکدیگر بوده‌اند که اکنون فعالیت تجاری مشترکی هم دارند و تنش‌های درون زمین فوتبال نتوانسته این دو بازیکن را از هم دور کند، چون جدا از خودشان، اعضای خانواده‌شان هم با یکدیگر دوستی و رفت و آمد دارند.

رفقا و همسایه‌های قدیمی

سیدجلال حسینی در تابستان سال ۱۳۸۶ اولین بازی رسمی‌اش را برای تیم ملی انجام داد که در آن برهه سیدمهدی رحمتی عضو قدیمی‌تر تیم ملی بود. سیدجلال سال ۸۸ از سایپا به سپاهان پیوست و رحمتی از مس کرمان به این تیم اصفهانی ملحق شد و آن‌ها در یک ساختمان در واحد‌های جداگانه زندگی می‌کردند. چون بازیکنان غیر بومی سپاهان در این شهر قوم و خویشی نداشتند، اغلب اوقات کنار هم بودند و هر روز رابطه‌شان صمیمی‌تر شد. در سال ۹۰ رحمتی به استقلال بازگشت و یک سال بعد جلال حسینی به پرسپولیس رفت.

دعوا هم خللی در رفاقت‌شان ایجاد نکرد

سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی به عنوان بازیکنان کمکی تیم امید در سال ۸۹ هر دو از سپاهان در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو چین برای تیم تحت هدایت غلامحسین پیروانی به میدان رفتند. جلال حسینی سال ۹۳ به الاهلی قطر پیوست، در بازگشت به ایران، برانکو با بازگشت او به پرسپولیس موافقت نکرد و حسینی به نفت تهران پیوست. در سال ۹۴ همزمان با بازگشت رحمتی از پیکان به استقلال، دروازه‌بان وقت آبی‌ها در تلاش بود حسینی را هم به این تیم ببرد، اما در آخرین لحظات برانکو به این بازیکن چراغ سبز نشان داد تا او مجدداً پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، اما هیچ‌کدام از این اتفاقات از جمله دعوای بهمن سال ۹۵ در جریان بازی استقلال و پرسپولیس نتوانست خللی در رابطه دوستانه‌شان ایجاد کند.

مرکز آموزش مشترک سیدجلال و سیدمهدی

بعد از بازی استقلال و پدیده که رحمتی به داوری معترض شد و به پرسپولیس طعنه زد، بیرانوند و خلیل‌زاده در مقام پاسخگویی برآمدند، ولی جلال حسینی حرفی نزد، چون کاپیتان‌های سرخابی از اوایل این ماه رفت و آمد بیشتری با هم دارند و به صورت مشترک مرکز آموزش تخصصی فوتبال ستارگان سرخابی را مدیریت می‌کنند! حسینی و رحمتی با حمایت اسپانسر مشترک هر دو باشگاه دو شعبه در دو منطقه تهران دایر کرده و هر دو برای جذب شاگرد مشغول انجام فعالیت‌های تبلیغاتی هستند و یک دوست مشترک‌شان که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، به نام فرزاد آشوبی را بالای سر آکادمی مشترک‌شان گذاشته‌اند.

اسپانسر دو باشگاه به اسم رحمتی و حسینی سیم‌کارت‌هایی با عکس و امضای این دو کاپیتان به بازار عرضه کرده است و این دو نفر برای گرفتن تیزر‌ها و عکس‌های تبلیغاتی در آذرماه ساعت‌های زیادی را کنار هم سپری کرده‌اند.

حسینی و رحمتی به تیم‌های باشگاهی‌شان وفادار هستند و کری فوتبالی هم می‌خوانند، اما فوتبال نتوانسته خللی در رفاقت خودشان و دوستی خانواده‌های‌شان ایجاد کند و باید آرزو کرد هواداران دو باشگاه همچون کاپیتان‌های خود در فضایی بدون درگیری و فحاشی به رقابت و کری خواندن بپردازند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها