کد خبر : 62125

جزئیات بیشتر از درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

جزئیات بیشتر از درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

کار دو بازیکن سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی دیروز به درگیری کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به نوعی حساس ترین دیدار فصل و نبرد قهرمانی میان دو مدعی اصلی بالای جدول بود، با توجه به اهمیت و حساسیتی که داشت همانطور که پیش بینی می‌شد هم پیش از شروع و در هم در جریان برگزاری پر از حاشیه و درگیری بود و این موضوع از درگیری میان هواداران دو تیم به زمین بازی و میان بازیکنان رسید.

در اواخر بازی بود که یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیم پرسپولیس رخ داد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان سپاهان همراه بود و کار به حدی بالا گرفت که به درگیری میان بازیکنان دو تیم کشیده شد.

در این میان محمدرضا حسینی کمال کامیابی‌نیا که در بطن ماجرای پنالتی بودند و به درگیری لفظی در زمین مسابقه پرداختند، پس از سوت پایان مسابقه از سوی داور از خجالت هم در آمده و چیزی نمانده بود کار به درگیری فیزیکی کشیده شود.

این دو بازیکن با وجود وساطت اطرافیان قائله را ختم نکرده و تا رختکن به جنگ لفظی خود ادامه داده و اگر اطرافیان مانع نمی‌شدند کار به جاهای باریک کشیده می‌شد.

این اتفاقات در حضور ناظر بازی انجام شد و باید دید گزارش بازی به چه صورت تنظیم خواهد شد و ایا تنبیه انضباطی برای دو بازیکن در نظر گرفته می‌شود یا نه.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها