کد خبر : 62075

زمزمه راضی کردن هافبک پرسپولیس به ماندن با یک قرارداد جذاب

زمزمه راضی کردن هافبک پرسپولیس به ماندن با یک قرارداد جذاب

هافبک ملی پوش پرسپولیس به توافق اولیه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس رسیده است.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از کشور هند با حاشیه‌های مربوط به جدایی چند بازیکن اصلی خود روبرو شد تا ابراهیم شکوری در نشست خبری هفته گذشته راجع به این موضوع صحبت کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به درخواست آنها برای تمدید قرارداد بازیکنان اصلی خود خبر از پیشنهادات ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومانی کشورهای عربی نسبت به جذب این بازیکنان داد.

هیأت مدیره سرخپوشان نیز مجوز مذاکره با بازیکنان فعلی برای تمدید قرارداد را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داد تا سمیعی پای میز مذاکره با آنها بنشیند.

همین موضوع باعث شروع مذاکرات احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری شد تا آنها شرایط خود را برای ماندن بیان کنند.

وحید امیری که قبل از این هم ماندن در پرسپولیس را به جعفر سمیعی اعلام کرده بود به زودی پای قرارداد جدید خود را امضا می‌کند.

احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز که پیشنهاد قابل توجهی از لیگ ستارگان قطر دارد پس از کش و قوس‌های فراوان موافقت اولیه اش را با تمدید آن به شرط افزایش قابل توجه رقم قراردادش را پذیرفته است.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در صورت ماندن در پرسپولیس سقف مالی قراردادها پرسپولیس را خواهد شکافت و با مبلغی قابل توجه که بیشترین رقم در تاریخ باشگاه خواهد بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می‌ماند.

ادامه مذاکرات نورالهی با پرسپولیس برای امضای آن به پس از دیدار دربی پایتخت موکول شد تا ذهن او و سایر هم تیمی‌هایش معطوف این بازی‌ها باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۲۵ امروز یکشنبه میهمان سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها