کد خبر : 62018

درخواست عجیب پرسپولیس از سپاهانی ها

درخواست عجیب پرسپولیس از سپاهانی ها

دست اندرکاران تیم پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند در جلسه هماهنگی پیش از بازی با سپاهان از مدیران این باشگاه بخواهند از هیچ از اعضای تیم مهمان تقدیر نکنند!

به گزارش خبرورزشی - مدیران باشگاه اصفهانی معمولا از مربیان و بازیکنان سابق خود یا حتی چهره های مطرح فوتبال کشورمان تقدیر می‌کنند.

باشگاه سپاهان با تابلو فرش یا محصولات سنتی و صنایع دستی شهر اصفهان، از برخی اعضای تیم های مهمان قدردانی و تقدیر می‌کنند. این بار اما دست اندرکاران تیم پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند زیر بار تقدیر نروند! چرا؟ پرسپولیسی‌ها معتقدند این تقدیر و تمجیدها آن هم پیش از شروع مسابقه حس مبارزه و برتری‌جویی را نزد بازیکن یا مربی مهمان از بین می‌برد.

برهمین اساس در نظر دارند از مسئولان تیم میزبان بخواهند که اگر بنابر تقدیر است و می‌خواهند از شخصی در تیم پرسپولیس قدردانی کنند بهتر است این مراسم را پس از سوت پایان بازی از سوی داور انجام دهند!

البته بسیار بعید می‌دانیم دست اندرکاران باشگاه سپاهان حاضر باشند پس از پایان مسابقه از برخی اعضای تیم مهمان تقدیر و تشکر کنند. معلوم هم نیست با توجه به نتیجه احتمالی، چنین تقدیری معنا و مفهومی داشته باشد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها