کد خبر : 62010

بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر با ال‌جنجالینو

بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر با ال‌جنجالینو

مسابقات لیگ برتر در حالی بعد از حدود ۲ هفته از سر گرفته می‌شود که جدال حساس بین سپاهان و پرسپولیس، حساس‌ترین بازی آن به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، بدون تردید حساس‌ترین بازی این هفته و شاید فصل، همین مسابقه باشد. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول که برنده آن به شانس اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد.

بازی رفت در ورزشگاه آزادی برنده‌ای نداشت و حالا تیم محرم نویدکیا با یک بازی بیشتر و ۴۴ امتیاز باید از پرسپولیسِ از آسیا برگشته و ۴۱ امتیازی پیکار کند. سرخپوشان تهرانی در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده مجددا به صدر برمی‌گردند. تساوی در این مسابقه به سود ضلع سوم مدعیان قهرمانی یعنی استقلال خواهد بود. طلایی‌پوشان در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ برد دست پیدا کرده‌اند و باختی نداشته‌اند. پدیده، آخرین تیمی بود که موفق شد تیم محرم را از پیش رو بردارد.

یحیی و پرسپولیس هم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تنها یک شکست را تجربه کرده‌اند و اصولا میانه خوبی با باخت ندارند. با این وجود خستگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ممکن است در کار مدافع عنوان قهرمانی تاثیر بگذارد.

استقلال تهران- ذوب‌آهن اصفهان

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی و استفاده از بازی رو در روی سپاهان و پرسپولیس باید از سد ذوب‌آهن بگذرد. دیداری بین تیم سوم و سیزدهم جدول. آبی‌پوشان تهران از ۱۹ بازی به ۳۴ امتیاز رسیده‌اند و راهی جز پیروزی در این مسابقه خانگی پیش رویشان قرار ندارد. در طرف دیگر ماجرا ذوب نیز شرایط خاصی دارد. این تیم با هدایت مجتبی حسینی وضعیت بهتری پیدا کرده و در پنج بازی اخیر در لیگ و جام حذفی به سه برد رسیده و تنها یک شکست داشته است. این تیم برای فرار از منطقه سقوط نیاز به جمع‌آوری حداکثر امتیازات دارد. باید دید ذوبی‌ها می‌توانند مانند بازی با پرسپولیس یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی به خواسته خود برسند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها