کد خبر : 61958

پیشنهاد نجومی 2 بازیکن پرسپولیس تایید شد

پیشنهاد نجومی 2 بازیکن پرسپولیس تایید شد

شکوری گفت: رقم پیشنهادی که نوراللهی و کنعانی زادگان از کشورهای عربی دارند نجومی است اما توقع داریم با عرقی که به تیم دارند تمدید کنند.

به گزارش ایلنا، در روزهای که پرسپولیس در کشور هند به خاطر شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، خبرهای مبنی بر توافق محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی با برخی از باشگاه های قطری به گوش می‌رسید.

ابراهیم شکوری در خصوص این موضوع گفت: باشگاه پرسپولیس برای اولین بار بود که در این مدت بحث نقل و انتقالاتی صورت گرفته، هم به صورت مکتوب و هم شفاهی با بازیکنان ارتباط برقرار کرد و درخواست حضور در باشگاه برای مذاکره را داشت.

سخنگوی پرسپولیس افزود: بنده 21 روز در کشور هندوستان و چند روزی هم در تهران و قرنطینه کنار آنها حضور و صحبت هایی داشتم. خواسته ما و کادرفنی این است که تمامی بازیکنان حضور پیدا کنند برای تمدید قرارداد. نباید فراموش کنیم که بازیکنان ما در تیم فینالیست آسیا حضور داشتند و اکنون هم مدعی حضور در لیگ هستند. اینکه پیشنهاد داشته باشند چیز طبیعی است. رقم پیشنهادی که از کشورهای عربی دارند نجومی است اما توقع داریم با عرقی که به تیم دارند تمدید کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها