کد خبر : 61940

ریزش سنگین قیمت‌ ها در بازار ارز

ریزش سنگین قیمت‌ ها در بازار ارز

سیرنزولی قیمت‌ها در بازار ارز درحالی ادامه دارد که دلار از ساعتی قبل وارد کانال ۲۰ هزار تومان شده است، آنطور که فعالان بازار می گویند احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار وجود دارد.

به گزارش تسنیم،‌ بازار ارز درحالی همچنان در مسیر کاهشی قرار دارد که خبرهای امیدوارکننده از مذاکرات هسته ای وین و تقویت احتمال لغو تحریم ها باعث شده تا ریزش قیمت‌ها در این بازار با شتاب بیشتری همراه شود.

قیمت دلار که صبح امروز در آغاز معاملات در کانال 21 هزار تومان در نوسان بود از ساعتی قبل با افزایش عرضه و بالارفتن تعداد فروشنده‌ها در بازار به کانال 20 هزار تومان بازگشته است.

فعالان بازار در روزهای اخیر به دفعات بر شُل بودن بازار تأکید داشته و می گویند که این روزها خریداری در بازار وجود ندارد و همه فروشنده اند؛ جو روانی حاکم در بازار ارز باعث شده تا دیگر کسی به نیت کسب سود و ... مایل به خرید ارز نباشد.

گفتنی است،‌قیمت دلار در هر بازار رسمی و آزاد وارد کانال 20 هزار تومان شده است؛ دقایقی قبل صرافی ملی تازه ترین نرخ اعلامی را اعداد 20532.6 تومان برای خرید و 20947.4 تومان برای فروش ثبت کرد.

در بازار آزاد نیز قیمت 20946 تومان برای دلار به ثبت رسیده ضمن اینکه قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نیز برای خرید 20646 تومان و برای فروش 20846.4 تومان ثبت شده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها