کد خبر : 61917

نوراللهی تنها در این صورت در پرسپولیس می‌ماند

نوراللهی تنها در این صورت در پرسپولیس می‌ماند

اگر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی احمد نوراللهی را بپذیرد، هافبک شماره ۸ سرخ‌ها در این تیم می ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها بیشتر از هر بازیکنی نام محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی برای جدایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. در همین راستا برخی کار کنعانی زادگان را با تیم قطری تمام شده دانسته و مدعی اند این مدافع با تیم الاهلی قرارداد بسته اما هنوز خبری در مورد ثبت قرارداد نوراللهی با باشگاه های قطری و اماراتی منتشر نشده است.

در همین راستا خبرهای دریافتی حاکی از آن است که احمد نوراللهی بسیار امیدوار است تا باشگاه پیشنهاد مالی او را پذیرفته و نوراللهی بتواند در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. به هر حال نوراللهی به نوعی فوتبالش را در پرسپولیس آغاز کرده و با پیراهن این تیم رفته رفته به تیم ملی رسید و بازوبند کاپتانی این تیم را نیز به بازو بست.

از این رو انتخاب اول او پرسپولیس خواهد بود البته اگر باشگاه با رقم درخواستی او موافقت کند. هرچند هنوز رقم درخواستی نوراللهی فاش نشده و همه چیز در حد گمانه زنی است. رقم هایی بین ۱۰ تا ۱۸ میلیارد که در برخی رسانه ها و در ادامه فضای مجازی منتشر شده، هیچ کدام قابل استناد نیستند چرا که احمد نوراللهی هنوز رقم خود را به باشگاه ارائه نداده است. به هر ترتیب باید دید در نهایت نوراللهی چه رقمی را به باشگاه پرسپولیس ارائه می دهد و آیا باشگاه می تواند توقعات مالی هافبک ملی پوش خود را برآورده کند یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها