کد خبر : 61878

استقلال قایدی را به استراماچونی می‌دهد؟

استقلال قایدی را به استراماچونی می‌دهد؟

مهاجم استقلال فعلا امکان همکاری مجدد با سرمربی فصل گذشته‌اش در استقلال را ندارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که هنوز دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مدیران این باشگاه در صورتی که به دنبال درآمدزایی از فروش این بازیکن باشند، رضایتنامه او را با پیشنهادهایی کمتر از 3-2 میلیون دلار صادر نخواهند کرد.

اگر چه طی روزهای گذشته این خبر مطرح شده که یک باشگاه قطری حاضر است برای جذب شماره 10 استقلال 4 میلیون دلار هزینه کند( طبق ادعای خبرورزشی یک باشگاه قطری 2 میلیون دلار به باشگاه استقلال برای رضایتنامه قایدی خواهد داد و حاضر است برای یک فصل 2 میلیون دلار هم به این بازیکن بدهد) اما گویا تنها پیشنهاد رسمی برای قایدی، مربوط به آفر باشگاه الغرافه قطر است.

تیمی که برای فصل آینده قرار است آندره‌آ استراماچونی را روی نیمکتش ببیند و یکی از بازیکنانی که نامش در فهرست خرید سرمربی ایتالیایی دیده شده، مهدی قایدی است.

همانطور که چند روز قبل نوشته بودیم، باشگاه قطری پیشنهادش برای جذب قایدی را به باشگاه استقلال ارائه داده و حاضر شده برای رضایتنامه این بازیکن 700 هزار دلار پرداخت کند. پیشنهادی که باشگاه استقلال آن را خنده‌دار دانسته است.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، استقلال برای صدور رضایتنامه قایدی به رقمی کمتر از 3 میلیون دلار رضایت نخواهد داد ضمن آنکه حضور این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که فرهاد مجیدی تا پایان کار تیمش در این مسابقات، با جدایی قایدی موافقت نکند و این بازیکن حداقل تا پایان دور رفت لیگ بیست و یکم در کنار استقلال خواهد بود.

در واقع مجیدی به قایدی و باشگاه استقلال اعلام کرده که حداقل قایدی را تا نیم فصل دوم بعد لیگ برتر می‌خواهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها