کد خبر : 61840

فراز کمالوند چگونه و چرا از استقلال جدا شد؟

فراز کمالوند چگونه و چرا از استقلال جدا شد؟

سرمربی تیم سایپای تهران می‌گوید کمترین نقش را در صعود استقلال به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته است.

به گزارش ورزش سه، فراز کمالوند در حاشیه برگزاری مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی سایپا بیان کرد: حرفه من مربیگری است و بعد از پیشنهادی که سایپا داد، با توافقی که با فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال داشتم، به این جمع‌بندی رسیدم که به تیم سایپا کمک کنم. به هر صورت سایپا امکانات سخت‌افزاری خیلی خوبی دارد و جزو معدود تیم‌های تهرانی باقیمانده در لیگ برتر است. انشاالله شرایط به گونه‌ای شود که سایپا با امکانات و شرایط کنونی در لیگ برتر باقی بماند. کارمان را هم از امروز شروع می‌کنیم. فاصله کمی تا شروع مسابقات داریم و امیدوارم به هدفی که باشگاه دارد دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی جدایی اش از استقلال چه بود، تاکید کرد: کمک به تیم سایپا دلیل اصلی بود. اینکه می‌گویند مبلغ زیادی از سوی سایپا به من پیشنهاد شده زاییده تفکرات آدم هایی است که نمی‌دانم به چه فکر می‌کنند. کدام مبلغ قرارداد؟ اصلا چنین چیزی است.

فراز کمالوند چگونه از استقلال جدا شد؟

سرمربی سایپا درباره اینکه آیا مبلغی به استقلال پرداخت کرده، گفت: حضور من در باشگاه استقلال به خاطر فرهاد بود. قرارداد داشتم اما هیچ مشکلی نیست. دوستی ما پابرجا است. بعد از توافق با فرهاد هم باشگاه راضی شد. 

کمالوند درباره مخالفت احمد مددی با جدایی اش اظهار داشت: ایشان دوست داشتند که من در استقلال بمانم اما به هر صورت چون از نظر فنی با فرهاد مجیدی آمده بودم، او را راضی کردم و جدا شدم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش بند جدایی داشت خاطرنشان کرد: قرارداد ما بیشتر قلبی بود. قرارداد من و فرهاد دوستی 30 ساله‌مان است و اصلا نیاز به نوشتن نبود. 

نقش کمالوند در صعود استقلال

وی درباره نقش خودش در صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: من نقش بسیار جزئی در صعود استقلال داشتم. نقش اول را فرهاد به عنوان سرمربی و بازیکنان داشتند. ما هم بالاخره گوشه ای از کار را گرفتیم و کمک کردیم. 

سرمربی جدید سایپا همچنین گفت: خداراشکر دل هواداران استقلال خوش شد. به هر حال هواداران استقلال در چند وقت اخیر از اتفاقات افتاده ناراحت بودند. با حضور مجیدی روند روبه رشد ادامه پیدا می‌کند و من فکر می‌کنم باوجود فرهاد این تیم  لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

کمالوند درباره قرارداد یکسال و نیمه اش با سایپا تاکید کرد: چو فردا شود، فکر فردا کن.

وی در پایان درباره دستیارانش در سایپا افزود: انشاالله فردا همه چیز مشخص می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها