کد خبر : 61787

شاه مهره یحیی همچنان می درخشد

شاه مهره یحیی همچنان می درخشد

نمایش درخشان مهدی ترابی در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا او را به ستاره قرمزها در این مسابقات تبدیل کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر و یک تجربه تلخ با تیم العربی این کشور، با قرارداد یک و نیم ساله و بدون بند فسخ به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد، آمار فوق العاده را ثبت کرده که بسیاری از هواداران پرسپولیس در زمان بازگشت او نگران کیفیت فنی اش و افت احتمالی در قطر بودند اما او به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرده که یک مهره موثر در ترکیب تیم است.

قرمزها که ستاره های بسیاری در ترکیب خود دارند اما انتقال ترابی در نیم فصل و درخشش ویژه در بازی های این تیم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باعث می‌شود تا به او لقب شاه مهره داده شود. فرصت‌طلبی، مهم‌ترین ویژگی مهدی ترابی است،یک خاصیت کلیدی که ، بارها و بارها به کمک پرسپولیس آمده و شرایط بازی‌ها را به نفع این تیم برگردانده است.

ترابی در جریان هر بازی، فرصت خاصی را هدر نمی‌دهد، او به اندازه کافی صبر می‌کند تا یک فرصت ایده‌آل به دست بیاورد و سپس به بهترین شکل ممکن، از آن به نفع تیم بهره می برد، این درست همان کاری بود که او در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم انجام داد.

ترابی با نمایش درخشانی که در این دوره از مسابقات ارائه داد یکی از بازیکنان اصلی قرمزها بود، نقش محوری و انکارنشدنی به در صعود این تیم به مرحله حذفی مسابقات داشت، او حالا کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس است و در زمین، سرنوشت بازی‌ها را به سود تیمش عوض می‌کند. قرمزها هنوز تیم فوق‌العاده‌ای نیستند اما یک شماره 9 فوق‌العاده دارند که امیدهای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در تیم زنده نگه داشته است. او با 2 گل زده و 5 پاس گل یکی از شانس‌های بهترین بازیکن این دوره از مسابقات تا به اینجای کار به حساب می آید.

حالا باید دید ترابی با تدوام عملکرد خوبش و نمایشی که در ترکیب قرمزها ارائه می دهد آیا می‌تواند با همکاری دیگر ستارگان پرسپولیس، ماموریت دشوار قهرمانی را به سرانجام برساند یا نه. هر چند درخشش این روزهای ترابی، یک حسرت بزرگ برای پرسپولیسی‌ها به وجود آورده است که اگر ترابی سال گذشته در بازی فینال حضور داشت، پرسپولیس به راحتی نمی توانست به اولسان ببازد. هواداران پرسپولیس امیدوارند امسال با ترابی کار نیمه تمام سال گذشته را به سرانجام برساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها