کد خبر : 61635

صعود استقلال به صدر جدول گروه پیچیده و داغ

صعود استقلال به صدر جدول گروه پیچیده و داغ

تیم فوتبال استقلال در پنجمین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به نتیجه تساوی بسنده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 00:45 بامداد چهارشنبه در پنچمین بازی‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

با توجه به شکست الدحیل قطر برابر الشرطه عراق، استقلال با هشت امتیاز موقتاً به صدر جدول گروه C صعود کرد، الدحیل و الاهلی با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند و الشرطه با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

شاگردان فرهاد مجیدی در صورتی به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود خواهند کرد که برابر الشرطه در هفته پایانی به برتری برسند و الدحیل مقابل الاهلی متوقف شود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، سیداحمد موسوی (46 - داریوش شجاعیان)، هروویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند (55 - سعید مهری (83 - مسعود ریگی))، وریا غفوری، ارسلان مطهری (69 - شیخ دیاباته) و مهدی قایدی (83 - بابک مرادی).

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون ترمین، معتز هوساوی، محمد عبدالحکیم ال فتیل، عبدالباسط علی هندی، ادریس فتوحی (75 - علی حسن الاسمری)، الویس ساریچ (62 - سلطان المندش)، نوح الموسی، سلمان المؤشر (62 - حسین علی المقهوی)، عبدالرحمان عبدالله غریب (1+90 - عسیری) و عمر السومه.

داور: ریوجی ساتو از ژاپن

دقیقه 9: پاس عرضی وریا غفوری به مهدی قایدی رسید و این بازیکن اقدام به شوت زدن کرد که محمد العویس توپ را راهی کرنر کرد. توپ ارسالی از نقطه کرنر نیز با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که دروازه‌بان الاهلی آن را در آغوش گرفت.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی عبدالله غریب را رشید مظاهری دفع کرد.

دقیقه 24: شوت غریب را مظاهری در آغوش گرفت. 

دقیقه 39: توپ ارسالی از نقطه کرنر اردیس فتوحی به محوطه جریمه، دفع ناقص مدافعان استقلال را به دنبال داشت و در ادامه ضربه عبدالباسط هندی به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 43: شوت هروویه میلیچ از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه 44: شوت محکم فتوحی را مظاهری دفع کرد.

نیمه دوم

دقیقه 65: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر عمر السومه به سمت دروازه مظاهری رفت که پس از برخورد به او و غلامی به کرنر رفت.

دقیقه 68: شوت سرکش الفتوحی را باز هم مظاهری با عکس‌العمل خوب راهی کرنر کرد. در ادامه توپ ارسالی از نقطه کرنر را المقهوی به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون زد.

دقیقه 81: ضربه خطرناک عمر السومه از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها