کد خبر : 61619

اسکوچیچ دلیل اصلی دعوت نشدن رضاییان و وریا به تیم ملی را فاش کرد

اسکوچیچ دلیل اصلی دعوت نشدن رضاییان و وریا به تیم ملی را فاش کرد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی می‌گوید برای من مهم نیست دفاع راست تیم ملی گلزنی کند.

به گزارش خبرورزشی  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اعتقادی به دعوت از رامیت رضاییان و وریا غفوری به تیم ملی ندارد.

او در خصوص اینکه چرا این دوبازیکن به تیم ملی دعوت نشدند گفت: «من دنبال یک دفاع راست بودم که هم در دفاع کمک کند و هم در حمله. در ایران دفاع راست‌ها بعضی‌ها خصوصیات دفاعی خوبی ندارند و بعضی‌ها هم اصلا در دفاع شرکت نمی‌کنند. فکر می‌کنم که جوابم به اندازه کافی قانع کننده باشد. در بسیاری از پست‌ها بازیکنانی در کلاس جهانی داریم و در بعضی از بازی‌ها این گونه نیست. این طبیعی است.

بعضی از موقع‌ها مهم نیست که بازیکن را در پست تخصصی اش بگذاری. من به دنبال این هستم که ارتباط تیم چگونه است که عملکردمان را نسبت به بازی با بحرین و عراق بهتر کنیم.من توضیح را به شما دادم. به دنبال دفاع راست هستم. دفاع راستی که در بازی گل بزند خوب است و خیلی خوشحال می‌شود ولی وظیفه دفاع راست چیز دیگری است. بازیکنانی که می‌گویید باید در حین بازی فضای پشت شان را پوشش دهند خیلی جای خود را ترک نکنند و اجازه کار به بازیکن حریف را ندهند.

بازیکنان دفاع راست بعضی از وقت‌ها ۲۰-۳۰ متر با دفاع وسط فاصله پیدا می‌کند. وقتی توپ‌های قطری از سمت مقابل می‌آید دفاع‌های راست ما برای گرفتن توپ نمی‌روند یا به موقع در دفاع حضور پیدا نمی‌کنند. انتخاب اول من شرکت در دفاع است؛ اگر در حمله هم موفق باشد بیشتر از آن چه که خواستیم بوده ولی نباید سردگم باشد و کار خود را انجام ندهد.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها