کد خبر : 61616

خشم یحیی یک بازیکن پرسپولیس را در رختکن گرفتار کرد

خشم یحیی یک بازیکن پرسپولیس را در رختکن گرفتار کرد

عصبانی‌ترین چهره یحیی گل‌محمدی را بازیکنان پرسپولیس پس از پایان دیدار تلخ با الوحده امارات در رختکن دیدند.

به گزارش خبرورزشی - اولین شکست تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل الوحده امارات رقم خورد.

تیمی که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به نماینده ایران واگذار کرده بود در دیدار برگشت با گل دقیقه ۵ تیم ماتاوز از پرسپولیس پیش افتاد و تا پایان مسابقه هم این نتیجه را حفظ کرد.

هر چند پرسپولیس با وجود شکست در این مسابقه همچنان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار دارد اما در پایان این دیدار اگر کارد می‌زدید خون یحیی گل محمدی در نمی‌آمد. سرمربی موفق پرسپولیس به شدت از عملکرد برخی شاگردانش به ویژه در زدن ضربات آخر عصبانی و ناراحت بود.

او در پایان دیدار با الوحده امارات یکی از مهاجمان پرسپولیس (بخوانید مهدی عبدی) را خطاب قرار داده و با صدای بلند فریاد کشید: چرا این قدر فرصت سوزی می‌کنید؟ چرا موقعیت‌های ۱۰۰ درصدی را تبدیل به گل نمی‌کنید؟ تا چه زمانی قرار است سید جلال و مدافعان جور شما را بکشند و گل بزنند؟ این همه خوب بازی می‌کنیم. فرصت گلزنی خلق می‌کنیم و بعد با بی‌دقتی از دست می‌دهید که جای هیچ توجیهی ندارد و...

به نظر می‌رسد اشاره یحیی گل محمدی به بازی رفت بوده باشد. در آغاز مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۱-۰ از سد تیم الوحده امارات عبور کند. در آن مسابقه که در استادیوم جواهر لعل نهروی شهر گوا در کشور هند برگزار می‌شد، شاگردان یحیی گل محمدی بازی را کاملا برتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی مسابقه صاحب چندین فرصت گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت. الوحده هم روی ضدحملات توسط عمر خربین در چند صحنه خطرناک ظاهر شد که آن موقعیت‌ها هم به جایی نرسید.

فشار حملات قرمزها در نهایت در دقیقه ۴۰ نتیجه داد و روی پاس مهدی ترابی، سیدجلال حسینی با شوتی دقیق توانست دروازه الوحده را باز کند تا پرسپولیسی‌ها برنده مسابقه شوند. سوپرمن (لقب سید جلال حسینی) کمک کرد شاگردان یحیی گل محمدی برنده آن دیدار شوند اما در بازی برگشت کاری از کاپیتان کهنه‌کار و گلزن هم برنیامد.

البته مهدی عبدی هم که ظاهرا مورد خطاب یحیی گل محمدی قرار گرفته است تنها ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. با این وجود یحیی گل محمدی که نشان داده مربی بسیار باهوشی است به درستی انگشت روی یک ایراد اساسی گذاشته است و آن این است که مهاجمان یا سایر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نشان نمی‌دهند و فرصت سوزی می‌کنند.

این ایراد مشخص که بهتر و زودتر از همه شخص گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس تشخیص داده اند باید مرتفع شود. در غیر این صورت این تیم شایسته در دیدارهای مراحل حذفی با دردسربزرگی مواجه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها