کد خبر : 61615

قاتل تیمهای ایرانی به استقلال رسید

قاتل تیمهای ایرانی به استقلال رسید

عمر السومه در جریان حضورش در برابر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است.

به گزارش مشرق - استقلال امشب در حالی در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به میدان می رود که در تیم سعودی یک مهاجم خطرناک حضور دارد که همیشه مقابل تیمهای ایرانی نمایش خیره کننده از خود به جا گذاشته است. این مهاجم کسی نیست جز عمر السومه ، مهاجم اهل سوریه.

عمر السومه در ۱۱ دیدار برابر تیم های ایرانی با پیراهن الاهلی شرکت کرده و سهم او در گلزنی ها در برابر نمایندگان ایران ۱۰۰ درصد بوده و به تمام تیم های ایرانی که مقابلشان قرار گرفته، گل زده است!

این مهاجم سوری در بازی رفت مقابل استقلال هم دو گل الاهلی را در جریان باخت ۵-۲ به ثمر رساند.

البته رکورد خوب عمر السومه فقط مربوط به بازیهای الاهلی مقابل ایرانی ها نیست چراکه این بازیکن تا به امروز به رکورد ۲۳ گل در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید و جزو ۱۰ گلزن برتر تاریخ این رقابت ها شده است. ستاره سوری با این رکورد در جایگاه هفتم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید.

این تنها رکورد السومه نبود. مهاجم تیم ملی سوریه لقب خطرناک ترین مهاجم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را هم گرفت. السومه در ۳۲ بازی موفق شده ۲۳ گل به ثمر برساند. او به صورت میانگین ۰.۷۲ هر بازی گلزنی کرده و از این حیث بهترین آمار را در تاریخ این رقابت ها دارد.

باید دید فرهاد مجیدی برای مهار این مهاجم زهردار در بازی حیثیتی امشب که شاید حکم صعود یا حذف هر یک از دو تیم را تعیین کند، چه نقشه ای کشیده و خط دفاع متزلزل استقلال می تواند این بازیکن را مهار کند یا نه؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها