کد خبر : 61583

صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتاد

صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتاد

تیم فوتبال الوحده 10 امتیازی شد و ضمن اینکه خودش را مدعی صدرنشینی کرد، امید الریان و گوآ برای کسب عنوان دوم را از بین برد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که روند بسیار خوبی در رقابت های آسیایی داشت و با چهار پیروزی و 10 گل به دیدار هفته پنجم رسیده بود، سرانجام در این هفته با گل زودهنگامی که در ثانیه های ابتدایی بازی دریافت کرد، سه امتیاز بازی را به شاگردان تن کاته واگذار کرد و حالا در صورتی که سرخپوشان در بازی آخر مقابل الریان شکست بخورند، الوحده با پیروزی مقابل گوآ می تواند صدرنشین مسابقات شود و بدون اما و اگر به مرحله بعدی راه پیدا کند. در حال حاضر پرسپولیس با 12 امتیاز همچنان صدرنشین گروه پنجم مسابقات است ولی نفس الوحده را با 10 امتیاز در یک قدمی خود احساس می کند.

در سوی دیگر این گروه دو تیم گوآ و الریان از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف هم می روند؛ دو تیمی که به ترتیب با 1 و 2 امتیاز رتبه های سوم و چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند. در واقع نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرد، به نوعی به سایر تیم های حاضر در مسابقات نیز ضربه زد و شانس الریان و گوآ برای کسب رتبه دوم را بسیار سخت کرد.

حالا الریان به هیچ عنوان دیگر شانس کسب رتبه دومی را حتی در صورت پیروزی در دو مسابقه پیش رو در اختیار ندارد و شرایط گوآی 2 امتیازی هم بهتر نیست.

دو بازی هفته ششم رقابت های گروه پنجم روز 9ام اردیبهشت ماه برگزار می شود و ابتدا از ساعت 19:30 دقیقه پرسپولیس به مصاف الریان می رود و سپس گوآ از ساعت 21:30 دقیقه مقابل الوحده قرار می گیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها