کد خبر : 61579

تصویری منتشر نشده از ناصر حجازی در استخر هتل شرایتون

تصویری منتشر نشده از ناصر حجازی در استخر هتل شرایتون

اصغر حاجیلو سرپرست سابق استقلال گفت: در بازی مقابل الدحیل قطر بخاطر پاس اشتباه مسعود ریگی خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت چون این پسر خیلی در خدمت تیم است و بی ریا فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی - اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال می‌گوید بعد از چند ماه می‌بیند که نیمکت نشینان این تیم همدل هستند؛ «فرق استقلال فعلی با تیم چند ماه قبل افزایش اتحاد و توان روحیه اعضای تیم است چنانچه بعد از مدت‌ها می‌بینم وقتی تیم گل می‌زند همه خوشحالی می‌کنند و متاسفانه یک مدتی شرایط اینطور نبود. بین کادرفنی تعامل خوبی وجود دارد فرهاد و فرزاد مجیدی، فراز کمالوند و فرشاد ماجدی از سالیان گذشته ارتباط خوبی دارند و در کار خودشان هم به اندازه خود با تجربه هستند.»

ادامه حرف‌های حاجیلو را بخوانید: «استقلال عملکرد قابل قبولی در مسابقات آسیایی خود داشته است و به نظر من بازی برگشت مقابل نماینده عراق سخت ترین بازی این تیم خواهد بود. امیدوارم همه نمایندگان کشورمان بتوانند از گروه‌های خود صعود کنند و دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تا فینال به یکدیگر نخورند و چقدر دربی این دو تیم در فینال آسیا جذاب خواهد بود انشالله این تیم استقلال با همین مربیان و بازیکنان ستاره سوم را به دست بیاورد.»

حاجیلو با اشاره به نام چند بازیکن استقلال گفت: «در بازی مقابل الدحیل قطر بخاطر پاس اشتباه مسعود ریگی خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت چون این پسر خیلی در خدمت تیم است و بی‌ریا فوتبال بازی می‌کند. فرشید اسماعیلی به همان بازیکن با کیفیت مورد نظر تبدیل شده است و عملکرد بسیار خوبی داشته است. مهدی قایدی هم همچنان ستاره است و زمانی که پا به توپ می‌شود آدم سر ذوق می‌آید.»

خاطرات جالب یار قدیمی سرمربی سابق استقلال/ تصویری منتشر نشده از ناصر حجازی در استخر هتل شرایتون

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها