کد خبر : 61537

واکنش پرسپولیس و علی پروین به درگذشت حمید جاسمیان + عکس

واکنش پرسپولیس و علی پروین به درگذشت حمید جاسمیان + عکس

چهره‌های مشهور فوتبال ایران نسبت به درگذشت حمید جاسمیان واکنش نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمید جاسمیان پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس و اولین کاپیتان این تیم، در ۸۴ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

پس از درگذشت اسطوره باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان فوتبال، باشگاه‌های لیگ برتری و سازمان لیگ در پیام‌هایی درگذشت جاسمیان را تسلیت گفتند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به درگذشت کاپیتان اسبق نوشت: "مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و کارمندان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اندوهگین و متاثر بابت از دست دادن یکی دیگر از عزیزان و بزرگان خانواده بزرگ پرسپولیس و عضو کمیته انضباطی باشگاه، این ضایعه را به خانواده محترم زنده یاد جاسمیان، هواداران پرشور پرسپولیس، خانواده ورزش و فوتبال و پیشکسوتان تسلیت می‌گوید. او را همیشه با خوبی‌هایش به یاد خواهیم داشت. یادش گرامی باد."

باشگاه استقلال در خصوص درگذشت جاسمیان نوشت: "باشگاه استقلال درگذشت مرحوم حمید جاسمیان، بازیکن اسبق تیم‌های ملی، شاهین و پرسپولیس، را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد."

سایت سازمان لیگ فوتبال هم در این باره نوشت: "با نهایت تاسف درگذشت حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس را به خانواده محترمش و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوییم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم."

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس هم با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت جاسمیان را تسلیت گفت.

fZobx9xSnwJB

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها