کد خبر : 61518

قرنطینه شدن پرسپولیس در برگشت از هند تابع نظر وزارت بهداشت

قرنطینه شدن پرسپولیس در برگشت از هند تابع نظر وزارت بهداشت

سهیل مهدی درباره احتمال قرنطینه پرسپولیس و تعویق مسابقات این تیم برابر تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر گفت: تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به خبر احتمال قرنطینه کاروان پرسپولیس پس از بازگشت از هند و احتمال تعویق بازی‌های این تیم در لیگ برتر گفت: در این زمینه هیچ موضعی نداریم و همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم.  

او ادامه داد: در موضوع سلامت و جان مردم، قوانین صادره از وزارت بهداشت و مدیریت بهداشت کشور برای ما در اولویت نخست قرار دارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به اینکه با قرنطینه پرسپولیس، برنامه بازی‌های این تیم در لیگ برتر از جمله بازی با ۲ تیم اصفهانی دست‌خوش چه تغییراتی خواهد شد، گفت: مگر زمانی که وزارت بهداشت در ابتدای فصل دستور تعویق ۲ هفته‌ای رقابت‌ها را صادر کرد، ما چه کاری انجام دادیم؟ این اتفاق یک امر بدیهی است، چرا می‌خواهید آن را تبدیل به یک مسئله چالشی کنید؟ به طور مثال اگر وزارت بهداشت دستور دهد کسی حق خروج از شهر را ندارد، تکلیف کارخانه‌دار و ... چه خواهد بود؟ پاسخ این است که نباید از شهر خارج شود.

مهدی افزود: مگر سال گذشته که پرسپولیس در آسیا حضور داشت و بازی‌های این تیم به تعویق افتاد، با شرایط فعلی فرق می‌کرد؟ مگر زمان مسابقات تیم ملی، بازی‌ها تعطیل نمی‌شود؟ چرا می‌خواهید این مسئله را چالشی کنید؟ به هر حال تابع دستورالعمل وزارت بهداشت هستیم.

او گفت: اگر وزارت بهداشت خواهان تعویق و یا برگزاری بازی‌ها باشد، ما تابع خواهیم بود. زمانی که از پرسپولیس و استقلال اسم می‌برید، جامعه هواداری درگیر شده و مسئله چالشی می‌شود.

سازمان لیگ هیچ سیاستی درباره اینکه با نام باشگاه‌ها وارد سیاست‌گذاری شود، ندارد. ما سیاستی کلی درباره مسابقات مختلف کشور در رده‌های گوناگون لیگ‌ها و رده‌های مختلف سنی داریم و وزارت بهداشت و مدیریت بهداشت کشور هر دستورالعملی صادر کنند، تمام ایرانی‌ها موظف به اجرای آن هستند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها