کد خبر : 61501

دیدار مدافع استقلال با پسربچه باغیرت استقلالی + عکس

دیدار مدافع استقلال با پسربچه باغیرت استقلالی + عکس

مدافع تیم فوتبال استقلال در اقدامی جالب توجه امروز راهی شهرستان داورزن شد و با کودکی که روز گذشته فیلم آزار او فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد، دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ روز گذشته کلیپی از یک کودک با نام محمدمهدی بخشی نهاردانی در فضای مجازی منتشر شد که توسط یکی دو نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفت و از وی خواسته شد علیه استقلال از الفاظی استفاده کند اما این کودک مقاومت کرد و مدعی شد تیمش را نمی‌فروشد.

در نهایت پخش این کلیپ در فضای مجازی واکنش مسئولان و حتی بازیکنان استقلال را در پی داشت تا جایی که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داورزن خبر از دستگیری فرد کودک آزار داد.

بعد از این اتفاق محمد دانشگر مدافع استقلال که با تصمیم فرهاد مجیدی مجوز سفر به عربستان را دریافت نکرد، به همراه دوستان و دو نفر از اعضای کانون مشوقان ظهر امروز راهی شهرستان داورزن در استان خراسان رضوی شد و با این کودک و خانواده وی دیدار کرد. مدافع استقلال در این دیدار پیراهن تیم را به وی اهدا کرد و از اینکه محمدمهدی خود را هواداری متعصب نشان داده از وی تشکر کرد.

محمدمهدی بخشی امروز در بخشی از مصاحبه خود با صدا و سیما اعلام کرد دوست دارد با بازیکنان استقلال دیدار و حتی روزی در این تیم بازی کند.

5555709

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها