کد خبر : 61406

ناگفته های یک پرسپولیسی از پنالتی جنجالی کنعانی زادگان

ناگفته های یک پرسپولیسی از پنالتی جنجالی کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان بسیار خوش‌شانس بود که پرسپولیس در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوا برنده شد.

به گزارش همشهری ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از چهره‌های ویژه بازی پرسپولیس و گوا بود؛ مدافعی که پنالتی دوم پرسپولیس در این بازی را به شکل عجیبی از دست داد تا حسابی سوژه صفحات مجازی شود.

جالب اینجاست که کنعانی قصد داشت پنالتی اول پرسپولیس را هم بزند، ولی کادر فنی با توجه به اهمیت آن پنالتی اجازه نداد این مدافع پشت توپ بایستد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که در ترکیب ثابت قرار داشت در مورد پنالتی اول می‌گوید: «کنعانی توپ را برداشت تا پنالتی را بزند، ولی آقایحیی اجازه نداد و گفت که ترابی پنالتی را بزند. انصافا هم مهدی خیلی خوب پنالتی می‌زند. کنعانی قبل از بازی هم دنبال این بود که اگر پنالتی شد، خودش ضربه را بزند و ما هم بعد از بازی و منتشر کردن استوری‌اش در اینستاگرام فهمیدیم که ماجرا چیست.»

چند ساعت پس از پایان بازی، کنعانی‌زادگان با انتشار پستی در اینستاگرام، دلیل زدن ضربه به وسط دروازه را توصیه زنده‌یاد علی انصاریان دانست!

این پست با کامنت‌های متفاوتی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد. عده‌ای از هواداران اعتقاد دارند کنعانی‌زادگان نباید این ادعا را در مورد انصاریان مطرح می‌کرد که امکان صحبت درباره آن برایش ممکن نیست و البته بخش دیگری از هواداران هم با توجه به نیت مدافع پرسپولیس، به حمایت از او پرداختند.

البته کنعانی بعد از بازی حسابی توسط برخی از هم‌تیمی‌هایش بابت از دست دادن پنالتی سوژه شد و برخی از بازیکنان پرسپولیس به او گفتند که نباید آنطور محکم و بی‌هدف به توپ ضربه می‌زد.

اگر پرسپولیس در بازی با گوا گل تساوی را دریافت می‌کرد، قطعا هواداران پرسپولیس برخورد متفاوتی با کنعانی داشتند. او خوش‌شانس بود که پرسپولیس برنده شد و البته بعید است که کادر فنی پرسپولیس دیگر به این مدافع اجازه پنالتی زدن بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها