کد خبر : 61336

مدافع پرسپولیس نقشه گلباران گوا را سوزاند

مدافع پرسپولیس نقشه گلباران گوا را سوزاند

بازی پرسپولیس و برابر گوا در شرایطی با حداقل اختلاف گل به پایان رسید که به نظر می رسید سرمربی برای گلباران تیم میزبان به میدان آمده بود.

رقابت پنهان استقلال و پرسپولیس از بردن رقبا در آسیا گذشته و حالا به گلباران کردن حریفان رسیده است. اتفاقی که به نظر می رسد کادرفنی پرسپولیس برای آن برنامه داشت.

یحیی گل محمدی با دو مهاجم اصلی خود یعنی آل کثیر و مغانلو از همان ابتدا به میدان آمد تا نشان دهد که از این بازی گل می خواهد.

هر چند پرسپولیس یک بار دیگر روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شد اما توانست نتیجه را برگرداند و با پنالتی مهدی ترابی و درخشش سید جلال به دو گل دست یابد. روندی که می توانست با پنالتی کنعانی زادگان ادامه پیدا کند.

اما مدافع پرسپولیس ضربه پرقدرت خود را به میانه دروازه فرستاد و دروازه بان خوب گوا نیز این ضربه را مهار کرد. نکته این است که اگر کنعانی زادگان گل سوم را به ثمر می رساند، تیم گوا احتمالا بازتر بازی کرده و بیشتر جلو می آمد تا فاصله گل ها را کم کند و این فرصت برای بازیکنان سرعتی پرسپولیس مانند عالیشاه، ترابی و امیری ایجاد می شد تا روی ضدحمله ها موقعیت های گل بیشتری را ایجاد کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها