کد خبر : 61284

این تازه آغاز درخشش مغانلو است/ همه تیم‌ها باید از پرسپولیس بترسند

این تازه آغاز درخشش مغانلو است/ همه تیم‌ها باید از پرسپولیس بترسند

پرسپولیس بعد از چند قهرمانی و حضور در فینال آسیا راه و رسم موفقیت را به خوبی یاد گرفته است.

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با ایلنا در خصوص پیروزی این تیم در برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اول الریان سوار بازی بود و با توجه به اینکه دفاع راست و چپ ما سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیر تخصصی خود قرار داشتند از جناحین روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند و هافبک‌های این تیم کنترل بازی را در دست گرفتند. مهدی ترابی به سمت چپ آمده بود و از جایی که شجاع حضور داشت نفوذ می‌کرد و خواست خلا ایجاد کند. اما متاسفانه در نیمه اول روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم.

وی افزود: بین دو نیمه با توجه به بررسی  عملکرد الریان توسط آنالیزورها و ارائه تاکتیک جدید توسط کادر فنی، ترابی به میانه زمین آمد که ما توانستیم در نیمه دوم حاکم بی چون چرا بازی باشیم و بازیکنان این تیم را خسته کردیم تا جای که مدافعین این تیم کند شده بودند و کاملا از بازی خارج شدند. شرایط کاملا برای ما متفاوت رقم خورد و توانستیم سه گل بزنیم  آن هم در حالی که می‌شد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

اسدی در خصوص گلزنی مغانلو بعد از چند بازی برای پرسپولیس، اظهار داشت: مهاجمی که تازه به پرسپولیس یا استقلال می‌آید تحت فشار است و هر چه زمان بگذرد بازیکنی که هدفی را دنبال می‌کنند کم کم با شرایط وفق پیدا می‌کند و اعتماد به نفس او بالا می‌رود. خداراشکر شهریار در نیمه دوم درحالی که در نیمه نخست نیز موقعیت‌های برای گلزنی داشت کاملا با اعتماد به نفس بالا ظاهر شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند. این تازه آغاز راه درخشش شهریار با لباس پرسپولیس است و قطعا گل‌های حساس و مهم‌تری را برای ما به ثمر خواهد رساند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد عملکرد شجاع خلیل زاده در برابر این تیم گفت: به نظرم کسی که در مقابل تیم سابق خود بازی می‌کند کوهی از انگیزه است و هیچ بازیکنی کم کاری نمی‌کند. چون بازیکن قطعا آینده خودش را در نظر می‌‌گیرد. شجاع از همه نظر تحت فشار بود و این همه هجمه علیه او ناجوانمردانه است. او در چند صحنه کار را برای مهاجمان پرسپولیس سخت کرد و مانع گلزنی ما شد. من کم و کاستی از شجاع ندیدم و او در برابر پرسپولیس عالی بازی کرد. به نظرم او بهترین بازیکن الریان در برابر پرسپولیس بود.

در پایان اسدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد؟ گفت: پرسپولیس با توجه به قهرمانی‌های که در لیگ داشته و دو بار موفق شده در فینال آسیا حضور پیدا کند حالا با تجربه شده است و راه و رسم بازی در این رقابت‌ها را به خوبی یاد گرفته است و قطعا سایر تیم‌های مطرح آسیا پرسپولیس را به عنوان یک مدعی زیر نظر دارند و پرسپولیس با اقتدار می‌تواند از گروه خود صعود کند و تا فینال نیز پیش برود. تمامی‌ تیم‌های آسیایی باید از پرسپولیس بترسند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها