کد خبر : 61173

حمله تند باشگاه تراکتور به پرسپولیس +عکس

حمله تند باشگاه تراکتور به پرسپولیس +عکس

بعد از تماس برخی از مسئولان کشور باهند برای پیگیری وضعیت پرسپولیس حالا معاون باشگاه تراکتور نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده است.

به گزارش خبر ورزشی ، اولین بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قابل تقدیر و تامل بود و امید که نتایج درخور و شایسته ای در ادامه مسابقات داشته باشند.

همیشه بازی تیم های ایرانی در آسیا جذاب و پر از حوادث ریز و درشت بوده و اتفاقات جالبی در آن به چشم می خورد. لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هم مستثنی از این قضیه نبوده و ضمن اتفاقات خوب و خوشحال کننده اما همچنان فاصله توجه مدیران و مسئولان دولتی و تبعیض رنگی برخی از وزراء و سیاسیون در طرفداری از یک تیم خاص نمود بیشتری دارد و ورود وزارت امور خارجه و شخص عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و دستور وی به سفارت ایران برای حل شکایت کشور هند از باشگاه پرسپولیس به AFC ، هر چند اقدامی از سر مسئولیت میهن دوستی است اما نشان می دهد که این تلاش و اقدام فقط برای یک تیم صورت می گیرد و آقایان از موفقیت و پیروزی سه تیم دیگر که هر سه کار سخت تری هم در برابر رقبا داشتند، خوشحال نشده و تبریکی هم نگفته اند!

در واقع حمایت برخی وزراء و شخصیت های سیاسی کشور از یک تیم نشان دهنده اوج هواداری آنان و بی توجهی به سایر تیم های ایرانی است!

نه استقلال، نه تراکتور و نه فولاد، نیازی به تبریک آقایان ندارند اما دقت و توجه کامل به یک تیم و فراموش کردن دیگر تیم ها، چیزی جز کینه و عداوت با ورزش نیست. رفتاری که پیش از این نیز بارها تکرار شده و همه امکانات و توجهات در راستای حمایت از تیم محبوب وزراء است!

حمله تند باشگاه تراکتور به پرسپولیس/ ماجرای تماس با هند و اعتراض تیم تبریزی به این اقدام

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها