کد خبر : 61063

پنالتی پرسپولیس برابر الوحده سوخت؟

پنالتی پرسپولیس برابر الوحده سوخت؟

از نگاه کارشناس داوری فوتبال ایران، داور دیدار پرسپولیس و الوحده امارات قضاوت خوبی داشته است.

نادر جعفری در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ درباره قضاوت یوکی کیمورا داور ژاپنی دیدار پرسپولیس و الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم حاضر در میدان از کیفیت بالایی در سطح آسیا برخوردار بودند،‌ تیم داوری خوبی از ژاپن برای در نظر گرفته شده بود که هم سطح تیم‌ها بودند. داور ژاپنی در این بازی قضاوت خوبی داشت. این داور از استاندارد‌های خوبی برخوردار بود و کارت‌هایی که داد همگی درست بود.

وی با اشاره به صحنه‌های مشکوک به پنالتی برای دو تیم در دقایق 68 و 80، عنوان کرد: در هر دو صحنه داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت. در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند روی ترابی خطا شده بود و داور باید پنالتی می‌گرفت، تکل بازیکن الوحده درست بود و ابتدا توپ را زد و بعد از آن بازیکن پرسپولیس با او برخورد کرد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: کمک داور‌های این بازی نیز در تشخیص آفساید‌ها به خوبی عمل کردند و نمی‌توان در کل ایرادی از این تیم داوری گرفت.

جعفری درباره اینکه به نظر می‌رسید نور ورزشگاه فاتوردای شهر گوا کم بود،‌گفت: من در این استادیوم سابقه قضاوت داشتم و می‌دانم این ورزشگاه کمبود‌هایی دارد و خیلی هم‌ سطح  استادیوم‌های تاپ آسیا نیست. در این بازی هم مشخص بود که نور ورزشگاه کم بود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها