کد خبر : 61053

درخواست مجیدی از سعودی ها

درخواست مجیدی از سعودی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌خواهم در مورد تغییر ورزشگاه حرف بزنم چون فردا مسابقه داریم، می‌خواهم تمرکزم روی این مسابقه باشد.

به گزارش خبرورزشی -  فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الاهلی عربستان اظهار داشت: این تورنمنت برای ما خیلی مهم است و ما خیلی با انگیزه برای این مسابقات آماده  شده ایم. این بازی‌ها بسیار سخت است ولی با آمادگی وارد بازی ها شدیم.من مطمئن هستم بازیکنانم بهترین عملکرد را در این مسابقات خواهند داشت.

مجیدی در مورد تغییر محل بازی فردا از ورزشگاه اصلی به زمین تمرینی عنوان کرد: حقیقتا نمی‌خواهم در مورد تغییر ورزشگاه حرف بزنم چون فردا مسابقه داریم. می‌خواهم تمرکزم روی این مسابقه باشد اما از AFC و فدراسیون عربستان احترام می‌ خواهیم. طبیعتا زمین اصلی ورزشگاه خیلی بهتر است اما من می‌خواهم روی بازی فردا تمرکز کنم. بعد از بازی در این مورد صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مسابقه تیمش مقابل الاهلی عربستان عنوان کرد: الاهلی یکی از مهمترین تیم‌های این گروه است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این بازی استفاده کرده و به پیروزی برسیم.در مورد بازی فردا با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم الاهلی یکی از بهترین تیم های این گروه مسابقات است اما ما نیاز داریم که با تمرکز وارد مسابقه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که این مسابقات برای دومین بار است که در شرایط کرونا برگزار می‌شود و تحلیل وی از این بازی ها چیست گفت:بازیکنان ما می‌دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.امیدوارم در این مسابقات موفق شویم و در نهایت صعود کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها