کد خبر : 60979

نگاه ویژه به این بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

نگاه ویژه به این بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت تیم‌ها در گروه پنجم پرداخت و بازیکنان کلیدی هر تیم را معرفی کرد که در بین آنها از «وحید امیری» مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس به عنوان مهره کلیدی سرخپوشان یاد شد

به گزارش ایرنا، مسابقات گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه با دیدار پرسپولیس و الوحده امارات آغاز خواهد شد.

ورزشگاه پاندیت جواهر النهرو (ورزشگاه خانگی تیم اف سی گوا) با ظرفیت ۱۹ هزار نفر پایه اصلی فوتبال است و مسابقات مقدماتی جام جهانی و بازی‌های تیم ملی هند در این ورزشگاه برگزار می‌شود. همچنین این ورزشگاه‌هایی بود که مسابقات جام جهانی  زیر ۱۷ سال در آنجا برگزار شد.

بازیکنان کلیدی

وحید امیری (پرسپولیس)؛ وینگر با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس که در فینال سال گذشته مقابل اولسان محروم بود، بار دیگر پای به این مسابقات گذاشته است. این بازیکن کلیدی که از سرعت تاکتیک خوبی برخوردار است همان قدر که در حمله برای تیم گل‌محمدی مهره موثری محسوب می‌شود در دفاع نیز به سرخپوشان کمک می‌کند.

یاسین براهیمی(الریان)؛ این بازیکن متولد فرانسه که سال ۲۰۱۹ همراه الجزایر قهرمان جام ملتهای آفریقا بود، با سرعت و تکنیک غیر قابل پیش‌بینی قدرت مضاعفی را به خط حمله الریان می‌دهد. او که سال ۲۰۲۰ آقای گل لیگ قطر شد، مهره موثر تیم لوران بلان محسوب می‌شود.

ایشان پاندیتا (گوا)؛ او که در آکادمی تیم‌های آلمریا و لگانس پرورش یافته یکی از استعدادهای برتر فوتبال هند در چند سال اخیر محسوب می‌شود. او با درخشش در گوا توانست به تیم ملی هم دعوت شود و حالا برای نخستین مرتبه،  همراه باشگاهش در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده است.

عمر خریبین (الوحده)؛ او در سال ۲۰۱۷ پس از درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همراه تیم ملی کشورش (سوریه) عنوان برترین بازیکن قاره را از آن خود کرد. حالا او دوباره به زمان نیاز دارد تا ثابت کند که یکی از بهترین‌های نسل خود است.

حضور دوباره در لیگ قهرمانان

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس انتظار دارند تا اولین گام صعود تیمشان به عنوان نایب قهرمان دور قبل به مرحله حذفی از گروه پنجم مسابقات قطعی شود.

الوحده جدی‌ترین تهدید برای تیم ایرانی است چرا که «هنک تن کیت»  سرمربی جدید این تیم دارای تجربه لازم در مسابقات لیگ قهرمانان است. این تیم که فصل گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا از مسابقات کنار رفت، حالا مشتاقانه منتظر است تا لیگ قهرمانان آغاز شود. این تیم همچنین از حضور بازیکن خوبی مانند «لی میونگ جو» بهره می‌برد که سال ۲۰۱۶ همراه با العین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

الریان دیگر تیمی است که پس از یکسال غیبت دوباره به لیگ قهرمانان پای گذاشته است. این تیم در آخرین حضورش در لیگ قهرمانان با الوحده امارات همگروه بود. جایی که تیم اماراتی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت رقیب قطری را شکست داد.

از طرفی دیگر سه تیم الریان، پرسپولیس و الوحده در سال ۲۰۱۷ با هم بازی کرده بودند که پرسپولیس در نیمه‌نهایی برابر الهلال حذف شد اما دو تیم دیگر زودتر از تیم ایرانی با مسابقات وداع کردند.

گوا برای اولین بار است که در این دیدارها حضور پیدا می‌کند و امیدوار است تا بتواند با استفاده از ظرفیت میزبانی نتایج خوبی بگیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها