کد خبر : 60933

مجیدی واسطه شد تا رشید مظاهری برای استقلال بازی کند

مجیدی واسطه شد تا رشید مظاهری برای استقلال بازی کند

تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند و عصر دیروز با پرواز چارتر راهی عربستان شد این روزها همچنان با حواشی مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند

به گزارش فرهیختگان، طی روزهای اخیر اخبار حاشیه‌ای متعددی پیرامون رشید مظاهری، گلر اصلی استقلالی‌ها منتشر شد که نگرانی‌ها را افزایش داده و باعث شد مشکلاتی در اردوی آبی‌ها به وجود بیاید. به گزارش برخی رسانه‌ها، بعد از اتفاقات اخیر دعوای بین رشید مظاهری با سعید عزیزیان که منجر به شکایت مربی سابق گلرهای استقلال از این دروازه‌بان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شد این‌طور عنوان شد که کمیته انضباطی باشگاه نیز به این موضوع ورود کرده و طبق گفته مددی با هماهنگی کمیته حقوقی، در راستای تنبیه مظاهری جرایمی مالی برای وی درنظر گرفته می‌شود.

اما این همه جریان نبوده و طبق شنیده‌های «فرهیختگان» ابلاغ جریمه مالی کاهش ۲۰درصد از مبلغ قرارداد مظاهری چند ساعت مانده به دیدار مقابل پیکان توسط مددی، مدیرعامل استقلال به رشید، به‌شدت این دروازه‌بان را برآشفته کرد و باعث شد در آستانه دیدار هفته نوزدهم آبی‌پوشان با عصبانیت تصمیماتی را بگیرد که می‌توانست تیم را به حاشیه ببرد اما درنهایت فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال واسطه‌شده و طی صحبت با مظاهری از لحاظ روحی و روانی او را آماده حضور در میدان کرد. با این حال طبق شنیده‌ها، مظاهری که هنوز جریمه مالی باشگاه استقلال را نپذیرفته در آستانه سفر به عربستان نیز همچنان نسبت به این موضوع معترض بوده و شنیده می‌شود شاید این اتفاق درصورتی که ختم به خیر نشود چه‌بسا برخی تبعات و عواقب را در پی داشته باشد.

نکته قابل‌توجه اینکه به‌نظر می‌رسد روزهای ناخوشایند و بد دروازه‌بان اول استقلال همچنان ادامه داشته و بعد از اینکه تست کرونای او در اردوی تیم‌ملی به‌همراه دو بازیکن دیگر استقلال عارف غلامی و مهدی قایدی مثبت اعلام شد حالا و با این اتفاق‌ها بار دیگر شرایط این دروازه‌بان در جمع آبی‌پوشان بحرانی‌شده و باید صبر کرد تا درنهایت مشخص شود چه اتفاقاتی در آینده پیرامون قرارداد مالی مظاهری با استقلال رخ خواهد داد. نکته قابل‌توجه اینکه چندی‌پیش در «فرهیختگان» از این موضوع خبر دادیم که مددی در ابتدای زمان مدیریت خود، در جلسه با بازیکنانی که قرارداد خود را به‌صورت غیرعرف تمدید کرده بودند از آنها درخواست کرده بود مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند که در آن زمان این موضوع به مذاق مظاهری خوش نیامد و حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. با این حال درنهایت مددی موفق شد آپشن‌های قرارداد مظاهری را که نزدیک به یک‌میلیارد تومان بود، کاهش بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها