کد خبر : 60932

پرسپولیس : شوخی نداریم، با استقلال بازی نمی‌کنیم

پرسپولیس : شوخی نداریم، با استقلال بازی نمی‌کنیم

باشگاه پرسپولیس چند روزی است اعلام کرده درصورتی در بازی دربی آینده حاضر می‌شود که تیم استقلال بازی‌های عقب‌مانده‌اش را حتما انجام دهد و دو تیم در شرایط مساوی با هم روبه‌رو شوند. این حرف بیشتر شبیه به یک شوخی می‌آید اما مسئولان باشگاه پرسپولیس ظاهرا در این مورد هیچ شوخی‌ای ندارند.

فرهیختگان ورزشی- اردلان بزرگ‌نیا : کاروان پرسپولیس برای دفاع از عنوان نایب‌قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور هند شده است. تیمی که توانسته با جذب بازیکنانی همچون مهدی ترابی و شهریار مغانلو در نیم‌فصل و بازگشت همراه با گلزنی عیسی آل‌کثیر به ترکیب خود، شرایط بهتری را برای حضور در این مسابقات پیدا کند

حالا می‌خواهد طلسم 2بار از دست دادن عنوان قهرمانی آسیا را در این بازی‌ها جبران کند. با این حال اخبار زیادی پیرامون این تیم وجود دارد که چندان مرتبط با لیگ قهرمانان نیست و شاید مهم‌ترینش بحث تهدید این تیم به بازی نکردن با استقلال تا پیش از انجام مسابقات عقب‌افتاده آبی‌هاست تا به این شکل نسبت به اتفاقی که فصل گذشته رخ داد، مقابله‌به‌مثل کنند.

 اختلاف تازه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال

کاروان پرسپولیس تهران را به مقصد کشور هند و شهر گوا ترک کرد اما همین سفر ظاهرا باعث بروز اختلاف تازه میان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال شده است. پرسپولیسی‌ها یک‌ماه قبل از فدراسیون فوتبال خواسته بودند زمینه سفر و البته دریافت ویزا را برای این باشگاه تسهیل کنند اما ظاهرا در واپسین لحظات فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده باید خودشان برای دریافت ویزا اقدام کنند. همین موضوع باعث شده سرخ‌های پایتخت سراسیمه به‌دنبال حل مسائل و مشکلات سفر بیفتند و مجبور به انجام کار شبانه‌روزی شده‌اند! به‌نظر می‌رسد برخی اتفاقات در چند وقت اخیر منجر به بروز و البته شدت گرفتن این اختلافات شده است.

 پرسپولیس درمورد دربی اصلا شوخی ندارد!

باشگاه پرسپولیس چند روزی است اعلام کرده درصورتی در بازی دربی آینده حاضر می‌شود که تیم استقلال بازی‌های عقب‌مانده‌اش را حتما انجام دهد و دو تیم در شرایط مساوی با هم روبه‌رو شوند. این حرف بیشتر شبیه به یک شوخی می‌آید اما مسئولان باشگاه پرسپولیس ظاهرا در این مورد هیچ شوخی‌ای ندارند.

علی اسماعیلی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس دیروز در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در این ارتباط گفت: «درمورد این بازی با هیچ‌کس شوخی نداریم و درمورد حرف‌مان ثابت‌قدم هستیم و اگر بازی‌های عقب‌افتاده حریف‌مان برگزار نشود تحت هیچ شرایطی با استقلال بازی نخواهیم کرد. رعایت عدالت خواسته مدیریت و کادرفنی پرسپولیس است و برنامه‌های فنی تیم هم براساس همین شرایط تنظیم شده است. در بازی قبل فدراسیون به‌خوبی عدالت را رعایت کرد و توقع داریم این اتفاق در این بازی هم بیفتد.»

 جاسوس تیم چه کسی است؟

پرسپولیسی‌ها با جدیت به‌دنبال فردی هستند که ترکیب تیم را پیش از بازی‌های این تیم رسانه‌ای می‌کند. آنها معتقدند فرد یا افرادی که چنین کاری را انجام می‌دهند خارج از باشگاه هستند و به شکلی عجیب توانسته‌اند علاوه‌بر ترکیب تیم‌های پرسپولیس به ترکیب تیم‌های استقلال و سپاهان هم دسترسی پیدا کنند. شنیده‌ایم پرسپولیسی‌ها بی‌سروصدا به‌دنبال پیدا کردن این افراد و البته رابط‌هایشان هستند تا ببینند دقیقا کجا مجوز چنین اقدامی را برای این افراد صادر کرده‌اند. البته جاسوس بیرون از باشگاه قطعا از طریق کانال‌های داخل باشگاه و تیم به ترکیب دست پیدا می‌کند!

 به‌دنبال مرجع بین‌المللی برای پرونده خلیل‌زاده و استوکس

ظاهرا باشگاه پرسپولیس امیدی به صدور رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درمورد شکایتش از شجاع خلیل‌زاده ندارد و می‌خواهد از طریق یک مرجع رسمی بین‌المللی این شکایت را دنبال کند. کلا مشخص نیست به چه دلیل صدور رای این پرونده با چنین تاخیری روبه‌رو شده اما باشگاه پرسپولیس می‌خواهد این پرونده را در فیفا پیگیری کند. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند درکنار این پرونده شکایت خود از استوکس را هم در فیفا دنبال کنند. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد تیم حقوقی مشغول بررسی دقیق هر دو پرونده هستند و قرار است به‌زودی شکایت جدید را تنظیم و ارسال کنند.

 امید پرسپولیس به رفع تحریم

پرسپولیسی‌ها بدون دریافت پاداش نایب‌قهرمانی دور قبل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راهی هند شدند تا در دور جدید این مسابقات حضور پیدا کنند. باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به دریافت پاداش خود نشده و ظاهرا تا تحریم‌های ظالمانه رفع نشود نمی‌تواند به این پاداش دسترسی پیدا کند! باشگاه هفته‌ای دو تا سه‌بار با ای‌اف‌سی تماس می‌گیرد بلکه اتفاقی در این مورد رخ دهد اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است. به‌نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها امید زیادی به مذاکرات وین دارند تا بلکه مشکل دریافت پاداش‌شان که رقم کمی هم نیست، حل شود.

 پایان خدمت مدیر ورزشگاه درفشی‌فر

ظاهرا همکاری حسین خبیری، معاون اجرایی سابق و مدیر ورزشگاه درفشی‌فر با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است. خبیری که مامور به خدمت شده بود تا از اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به باشگاه پرسپولیس برود با پایان دوره خدمتش این باشگاه را ترک کرده است. باشگاه پرسپولیس می‌گوید خبیری نه از کارش برکنار شده و نه استعفا داده و فقط مدت ماموریتش به پایان رسیده است. البته شنیده‌ایم باشگاه پرسپولیس هم درخواستی برای تمدید دوران ماموریت این مدیر صادر نکرده است. شایعاتی درمورد اختلاف اعضای باشگاه با فعالیت‌های خبیری در فضای مجازی به گوش رسیده اما این مورد ازسوی باشگاه پرسپولیس تایید نمی‌شود. فصل قبل در مقطعی به‌خاطر اعتراض یحیی گل‌محمدی به پیام‌های مجازی خبیری که آن زمان مدیر اجرایی باشگاه بود، این مدیر از کارش کنار رفت.

 نگرانی سرخ‌ها از سفر به هند

چند روز قبل ویزای سرخپوشان صادر شد و کاروان این تیم دیروز با پرواز چارتر ایران را به مقصد هند ترک کرد. این سفر درحالی صورت گرفت که اعضای باشگاه به‌شدت نگران وضعیت کرونا در هند و شهر گوا هستند. ظاهرا در این کشور پروتکل‌های بهداشتی اصلا رعایت نمی‌شود و مردم این کشور به شکل عادی به زندگی روزمره خود می‌پردازند. ظاهرا هتل محل اقامت سرخ‌ها هم پر است و کلا سرخ‌های ایرانی به‌شدت نگران آلوده‌شدن احتمالی خود به ویروس کرونا هستند.

 استعلام کتبی و رسید جریمه آل‌کثیر دست سرخ‌ها

باشگاه پدیده اصرار دارد که باشگاه پرسپولیس در استفاده کردن از عیسی آل‌کثیر پس از پایان محرومیتش دچار تخلف شده است. دیروز قبل از پرواز سرخپوشان به هند مسئولان باشگاه اعلام کردند پاسخ کتبی استعلام سرخپوشان درمورد بلامانع بودن استفاده از آل‌کثیر و البته رسید جریمه 10هزار دلاری دراختیار باشگاه است و این اتفاق کاملا قانونی رخ داده و هیچ مشکلی این بازیکن و البته باشگاه پرسپولیس را در بازی‌های آسیایی و داخلی تهدید نمی‌کند.

 پرسپولیس دخالتی در شکایت گل‌محمدی ندارد

بعد از اینکه مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق پرسپولیس خواستار مناظره تلویزیونی با یحیی گل‌محمدی، سرمربی این باشگاه شد همه گل‌محمدی را از این رویارویی منع کردند. رسول‌پناه بعدا خواستار حضورش در تلویزیون شد که این اتفاق هم رخ نداد اما به‌یک‌باره خبر آمد گل‌محمدی از این مدیر رسما شکایت کرده است. جالب است باشگاه پرسپولیس تاکید دارد هیچ دخالتی در این ماجرا ندارد و شکایت گل‌محمدی هم کاملا شخصی است. مشخص نیست این جنجال چه سرانجامی خواهد داشت اما باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد به این ماجرا ورود کند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها