کد خبر : 60884

آقای فکری چرا همان موقع کودتا کاری نکردی؟

آقای فکری چرا همان موقع کودتا کاری نکردی؟

محمود فکری سرمربی سابق استقلال برای چندمین بار در روزهای گذشته حرف از کم کاری چند بازیکن استقلال در زمان مربیگری خودش زده است.

به گزارش خبرورزشی - محمود فکری در زمان حضورش در استقلال مقابل یکسری مسائل سکوت می‌کرد و حتی از بازیکنان حمایت می‌کرد که این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست. وقتی رشید مظاهری آن مصاحبه عجیب را انجام داد و وقتی وریا غفوری بعد از تعویض مستقیماً به منزل رفت، محمود فکری نه تنها با آنها برخورد نکرد بلکه چشم‌هایش را بست و با صدای رسا گفت حتی اگر وریا شاکی باشد و اعتراضی داشته باشد، حق دارد!

 آن مصاحبه فکری هنوز در ذهن همه فوتبال دوستان و همه هواداران استقلال هست اما حالا که چند ماه از جدایی او می‌گذرد حرف از کم کاری می‌زند که طبعاً حتی اگر درست هم باشد، قابل پذیرش نیست.

فکری که مربی سالمی بود و زحمت زیادی را هم برای استقلال کشید ولی باید همان موقع با بازیکن سالاری مبارزه می‌کرد. فکری می‌توانست حداقل دو بازی کسانی را که اعتراض کرده بودند، روی نیمکت بنشاند و بعد به هواداران اعلام کند که به خاطر منافع و پیراهن استقلال چنین کاری را انجام داده‌ است. مسلما در آن صورت هواداران استقلال هم به خاطر تیمشان با این مسئله کنار می‌آمدند اما حالا صحبت‌هایی می‌کنند که حتی اگر درست باشد، هیچ خریداری ندارد.

 فکری آن موقع که باید اقدام می‌کرد، سکوت کرد و حالا که باید سکوت کند حرف می‌زند! آن هم حرف‌هایی که نه کمکی به خودش می‌کند نه به استقلال و نه به نفت مسجدسلیمان.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها