کد خبر : 60879

مدیر پرسپولیسی: بله ما واکسن زده ایم!

مدیر پرسپولیسی: بله ما واکسن زده ایم!

مدیر تیم پرسپولیس گفت: هند شرایط میزبانی را ندارد و با توجه به خوب نبودن وضعیت زمین‌های تمرینی و رفت و آمد در این کشور روزهای سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه پرسپولیس ، افشین پیروانی درباره تأخیر در سفر تیم پرسپولیس ایران به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از صحبت‌هایم باید از هموطنان،دوستان، همبازیان و طرفدارانی که فوت مادرم را تسلیت گفته تشکر کنم برای همه هموطنان آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: متأسفانه سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز به هند نرفتیم مشکلات زیادی ایجاد شده و سفر تیم به تأخیر خورد. شاید برخی دوستان بگویند این تأخیر چند ساعته بوده اما تمرکز و برنامه کادر فنی، خودمان و مدیریت باشگاه را به هم ریخت و در آن خلل ایجاد کرد. فکر می‌کنم باید برنامه‌ریزی بهتر می‌شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ مدعی هستند بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند، گفت: بله، ما واکسن زده‌ایم. سال‌هاست واکسن عشق، تعصب و برد و قهرمانی زده‌ایم. خیلی از دوستان بدانند این واکسن هیچ جایی نیست. باید پیراهنی بپوشید که لوگوی پرسپولیس را داشته باشد. در ادامه با دست به دست هم دادن و تعصب بالا قهرمانی بیاورید. مطمئن باشید این واکسن تأثیر زیادی دارد. اگر می‌خواهند درباره پرسپولیس صحبت کنند باید اخلاق و ادب را رعایت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها