کد خبر : 60706

فرهاد مجیدی دو استقلالی دیگر را خط زد

فرهاد مجیدی دو استقلالی دیگر را خط زد

سرمربی استقلال ۲ بازیکن جوان دیگر را از تمرینات این تیم کنار گذاشت.

به گزارش خبرورزشی -   بر اساس آنچه خبرگزاری برنا نوشته است فرهاد مجیدی به محمدحسین فلاح و عرفان روحانی گفته که در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران شرکت نکنند.

عرفان و احسان روحانی برادران دوقلوی بیست‌ ساله هستند که بازی‌های خوب آنها باعث شد با سن کم در رده‌های بالاتر و با بازیکنان بزرگ‌تر از خودشان بازی کنند. این ۲ بازیکن با تصمیم محمود فکری علاوه بر حضور در تیم امیدهای استقلال با تیم بزرگسالان هم تمرین می‌کردند.

بخت عرفان واحسان روحانی سال گذشته در جریان یک بازی دوستانه بین امیدها و بزرگسالان استقلال باز شد به طوری که فرهاد مجیدی بازی آنها را پسندید و دستور داد به تمرینات استقلال اضافه شوند. در فصل اخیر نیز محمود فکری نظر موافقی با فرهاد مجیدی داشت اما حالا مجیدی اعلام کرده عرفان روحانی در تمرینات تیمش شرکت نکند.

محمدحسین فلاح دیگر بازیکنی که فرهاد مجیدی خواسته با بزرگسالان استقلال تمرین نکند در پست مهاجم برای استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی کرده است. او نخستین بازی خود در لیگ برتر را در هفته دوازدهم مقابل سایپا انجام داد. او در این دیدار در دقیقه ۸۳ به جای داریوش شجاعیان وارد زمین شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها