کد خبر : 60686

ادامه غیبت‌ هافبک استقلال در تمرینات

ادامه غیبت‌ هافبک استقلال در تمرینات

هافبک تیم فوتبال استقلال همچنان در تمرینات آبی‌پوشان غایب است.

به گزارش تسنیم، بابک مرادی، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از ابتلا به کرونا در تعطیلات نوروز 1400 به قرنطینه رفت. با وجود بازگشت سایر بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا به تمرینات، مرادی نتوانسته در تمرینات استقلال شرکت کند و باید دید امروز یا فردا می‌تواند خودش را به جمع استقلالی‌ها برساند یا یکی از غایبان این تیم در سفر به عربستان خواهد بود.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌ها و فرزاد مجیدی مدیر اجرایی و کمک سرپرست تیم استقلال نیز شرایط مرادی را دارند و تا زمان بهبودی کامل نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند. 

تمرینات استقلال مدتی است با تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم پوشش رسانه‌ای داده نمی‌شود و بازیکنان و کادر فنی تا پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ممنوع المصاحبه هستند. این تیم در یکی دو روز گذشته تمرینات خود را در مجموعه نفت تهرانسر پیگیری کرده است.

تیم استقلال طبق برنامه از قبل اعلام شده، 22 فروردین برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان خواهد شد. آبی‌پوشان در گروه C این رقابت‌ها، با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه هستند و 27 فروردین در اولین بازی ساعت 24 به مصاف الاهلی خواهند رفت. 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها