کد خبر : 60649

منوی سنگین 1400 امیر قلعه نویی با بازیکنان سابق استقلال

منوی سنگین 1400 امیر قلعه نویی با بازیکنان سابق استقلال

امیر قلعه نویی برای ترتیب دادن تیمی قدرتمند در راستای اهداف بلندمدت خود در سیرجان، تقویت مناسبی در نیم فصل داشته است.

به گزارش ورزش سه، با اضافه شدن مرتضی تبریزی و فرشید باقری از استقلال به جمع گل گهر سیرجان، اکنون امیر قلعه نویی سال 1400 را با بردی بزرگ استارت زد تا امیدوار به دستیابی به اهداف بزرگ خود در این تیم باشد.

در شرایطی که قلعه نویی بعد از جدایی از سپاهان با حضور در گل گهر سیرجان یکی از انتقال‌های جذاب را در ابتدای لیگ بیستم به نام خود کرده بود، اکنون با اضافه کردن نفراتی جالب توجه به جمع آبی‌پوشان در سودای دستیابی به رتبه‌های بالای جدول است.

در ترکیب امروز گل گهر سیرجان که توانست ماشین سازی را با سه گل بدرقه کند و به سه امتیاز ارزشمند این جدال دست یابد، ترکیب جذابی را از سوی امیر قلعه نویی شاهد بودیم. نفراتی که با سابقه حضور در استقلال اکنون به دنبال نمایش توانایی خود هستند. مرتضی تبریزی، فرشید باقری، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، زکی پور از جمله نفراتی هستند که پیش از این سابقه حضور در استقلال را دارند و از سوی دیگر علیرضا حقیقی و یونس شاکری با سابقه حضور در پرسپولیس دیگر نفرات این تیم را شکل می‌دهند تا نشان دهند برای دستیابی به اهداف بزرگ امیر قلعه نویی در گل گهر از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. آنها البته گادوین منشا با سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را هم در لیست خود را دارند که در این بازی برای دقایقی برای این تیم به میدان رفت.

یونس شاکری امروز زننده هر سه گل تیمش بود تا نقش اصلی و کارگردانی تیمش را در برد برابر ماشین سازی داشته باشد.

گل گهر سیرجان

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها