کد خبر : 60645

پیشکسوت استقلال مطرح کرد: در آسیا از اسم ما می ترسند

پیشکسوت استقلال مطرح کرد: در آسیا از اسم ما می ترسند

هافبک اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: خوشبختانه نام استقلال در فوتبال آسیا اعتبار بالایی دارد و برای هر حریفی ایجاد نگرانی می‌کند و بدون تعارف و صادقانه باید عرض کنم در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند.

به گزارش خبرورزشی -  سیروس دین‌محمدی بعد از ترک استقلال پیش از شروع لیگ، در تیم دیگری مشغول به کار نشد و در کنار خداداد عزیزی، فیروز کریمی و رضا شاهرودی یکی از مربیان و داوران اصلی برنامه ستاره‌ساز است که از ابتدای سال از شبکه سوم سیما یک‌بار پخش و دو بار بازپخش می‌شود.

هافبک اسبق استقلال و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی در پاسخ به این سؤال که چرا به جای فعالیت در لیگ برتر در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده، گفت: دوست ندارم درباره آنچه پیش از شروع فصل اتفاق افتاد فعلاً صحبتی انجام بدهم. بعد از اینکه شرایط برای حضورم در کادر فنی استقلال مهیا نبود تصمیم گرفتم به عنوان دستیار کار نکنم حتی شده در لیگ دسته دوم هم به عنوان سرمربی فعالیت کنم.

دین‌محمدی که با استقلال سابقه قهرمانی در ایران و نایب‌قهرمانی در آسیا را دارد درخصوص شرایط این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: خود فرهاد سابقه خوبی در بازی‌های آسیایی دارد و با تیم العین امارات قهرمان این رقابت‌ها شده است. البته بازی‌های زیادی هم برای استقلال انجام داده و امیدوارم بتواند در مسیر پیش‌رو که مسیر سختی هم هست، موفق باشد.

خوشبختانه نام استقلال در فوتبال آسیا اعتبار بالایی دارد و برای هر حریفی ایجاد نگرانی می‌کند و بدون تعارف و صادقانه باید عرض کنم در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند اما به نظر من این تیم برای بازی‌های آسیایی باید سبک فوتبالش را تغییر دهد. سبک و سیاق فوتبال تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با آنچه در لیگ داخلی خودشان دارند باید تفاوت‌هایی داشته باشد و به همین دلیل من هم معتقدم کادر فنی استقلال باید با تدابیر تاکتیکی‌شان تیم را با شرایطی بهتری راهی لیگ قهرمانان آسیا کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها