کد خبر : 60644

کاری که برتری مجیدی نسبت به فکری را نشان می دهد

کاری که برتری مجیدی نسبت به فکری را نشان می دهد

برخوردی که فرهاد مجیدی با مدافع بی انضباط استقلال انجام داد درست عکس رفتاری بود که محمود فکری با وریا غفوری و مهدی قایدی در نیم فصل اول لیگ برتر انجام داد.

به گزارش مشرق – در خبرها داشتیم که باشگاه استقلال برای محمد دانشگر مدافع برازجانی این باشگاه نیز درخواست ویزا برای سفر به عربستان کرده است تا شاید او نیز در لیست اعزامی تیم استقلال به جده قرار بگیرد ولی هنوز فرهاد مجیدی اسم این بازیکن را در لیست خودش برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا قرار نداده است.

این بازیکن در پایان دیدار استقلال با پیکان در یک شانزدهم جام حذفی با درگیری که با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور با برخورد قاطع فرهاد مجیدی مواجه شد و از آن روز به بعد در اختیار باشگاه قرار گرفت و حتی حق تمرین کردن با این تیم را هم پیدا نکرده است.

اقدام قابل تحسین فرهاد مجیدی/ استقلال مهمتر از بازیکن است

در این حدفاصل خیلی از هواداران با پیام های مختلف در فضای مجازی از فرهاد مجیدی خواستار بخشش این بازیکن شدند ولی کادر فنی این تیم با اشاره به تکرار چندباره بی انضباطی های محمد دانشگر هرگز اجازه بازگشت به تمرینات را به او نداده است.

این اتفاق درست در زمانی رخ داد که فرهاد مجید در صحبتهایش با رسانه ها اعلام کرده بود هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست و وقتی پای نظم تیمی در میان باشد هر چیزی را فدای جایگاه مقدس نام استقلال می کند.

این برخورد جدی مجیدی با دانشگر در شرایطی بود که عارف غلامی هم در روزهای افت خودش قرار گرفته و حتی جایی در ترکیب ثابت خط دفاعی تیم استقلال نداشت ولی با این وجود فرهاد مجیدی با ترکیب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در دیدارهای اخیر توانست بدون دریافت گل خورده مسابقاتش را به پایان برساند.

اقدام قابل تحسین فرهاد مجیدی/ استقلال مهمتر از بازیکن است

پیروز قربانی مدافع و کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفت و گو با مشرق ، در همین باره اظهار داشت: « در این زمینه کاملا با سرمربی تیم موافق هستم و البته کاری به اسم بازیکنی که مرتکب خطا شده ندارم. این اشتباهات می تواند از هر کسی سربزند ولی بازیکن باید این را بداند که هیچ اسمی بزرگتر از نام تیم نیست و در نهایت این تیم است که می ماند نه بازیکن ».

این برخورد فرهاد مجیدی در شرایطی اتفاق افتاد که چندی پیش از او محمود فکری سرمربی قبلی تیم استقلال پس از آن که وریا غفوری در اعتراض به پاس ندادن هم تیمی هایش توپ را به سکوها شوت زد و با لگد زدن به تابلوهای تبلیغاتی از سوی دیگر زمین خارج شده و بدون خبر دادن به کادر سرپرستی از ورزشگاه خارج شد. فردای همان روز هم به تمرین نرفت ولی سپس، هم در تمرینات شرکت کرد و هم  در بازی بعدی در ترکیب ثابت به میدان برگشت!

اقدام قابل تحسین فرهاد مجیدی/ استقلال مهمتر از بازیکن است

مشابه این اتفاق درباره مهدی قایدی هم رخ داد. جایی که این بازیکن بوشهری در اعتراض به عدم اصلاح رقم قراردادش ۱۴ روز در تمرینات شرکت نکرد ولی به محض برگشتن به اردوی تیم، بدون تمرین در ترکیب قرار گرفت و به میدان رفت!

قربانی در این باره گفت: «هر مربی سبک خودش را دارد و باید به همه احترم گذاشت ولی شخصا با این نحوه رفتار موافق نیستم و معتقدم که بازیکن باید اندازه خودش را بداند و از حدش فراتر نرود».

فرهاد مجیدی در دوره قبلی حضورش در استقلال هم با برخورد جدی که با فرشید اسماعیلی داشت ثابت کرده بود به نظم تیمی و دیسیپلین آن به شدت اهمیت می دهد و در این باره درست نقطه مقابل محمود فکری است. البته او به موقع به بازیکنی مانند دیابته هم مرخصی داد تا برای تولد فرزندش راهی فرانسه شود و یکی دو بازی مهم استقلال مانند تراکتور را نباشد و این مشخص می کند برخوردهای مجیدی با بازیکنانش تنها از روی غضب نیست و او به موقع با شاگردانش همکاری هم می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها