کد خبر : 60606

مشکل بزرگ خط حمله پرسپولیس

مشکل بزرگ خط حمله پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط خط حمله این تیم خوب نیست.

به گزارش ایسنا، محسن خلیلی درباره تساوی پرسپولیس برابر پدیده خراسان اظهار کرد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد. در دقایق ابتدایی که بازی را تماشا می‌کردیم احساس می‌کردیم بازی در ورزشگاه آزادی است و پدیده مهمان پرسپولیس است چون آنها بازی بسته و تدافعی انجام می‌دادند و آمده بودند حداقل امتیاز را کسب کنند. پدیده تیم پر مهره بود که بیشتر آنها جدا شدند و الان این تیم تضعیف شده است. البته باید پذیرفت که مشکلات مالی هم روی عملکرد این تیم تاثیر گذار بوده است.

وی افزود: بازی کرد مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی ساده نیست. پرسپولیس در این دیدار هم مثل بازی‌های قبلی خود فرصت‌های گل زیادی خلق کرد اما این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد. من فکر می‌کنم نبود تمرکز در بین بازیکنان پرسپولیس باعث شده بود که در این دیدار پرسپولیس برنده نباشد. از دروازه‌بان تا خط حمله پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت و روی گل پدیده هم خط دفاع مهاجم حریف را به خوبی مهار نکرد تا در زاویه بسته دروازه لک باز شود.

خلیلی تصریح کرد: شرایط خط حمله پرسپولیس خوب نیست. بازیکنی که در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کند باید بداند فشار زیاد است و باید تلاش کند. همان طور که در فضای مجازی محبوب هواداران می‌شوند، اگر فرصت گلزنی از دست بدهند مورد غضب هواداران قرار می‌گیرند. امیدوارم بازیکنان قدر فرصت‌ها را بیشتر بدانند و برای تیم کارسازتر باشند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها