کد خبر : 60587

آمار عجیب پرسپولیس در هدر دادن 7 شانس مسلم گلزنی در بازی دیروز

آمار عجیب پرسپولیس در هدر دادن 7 شانس مسلم گلزنی در بازی دیروز

تیم پرسپولیس نمایش درخشانی در مقابل پدیده داشت اما از کسب پیروزی بازماند.

به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیس در شرایطی مقابل پدیده متوقف شد که نمایش تیم یحیی در مقابل تیم سابقش به لحاظ چرخش توپ و خلق موقعیت قابل قبول بود و چنانچه بازیکنان پرسپولیس در ارسال پاس نهایی یا نواختن ضربه آخر دقت می‌کردند شاید می‌توانستند با اختلاف حداقل سه گل از این بازی دست پر بیرون بیایند.

پرسپولیس در مقابل شهرخودرو ۶۴ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت تا مثل تمام بازی‌های قبلی‌اش از این حیث برتر از حریف باشد. نکته جالب اینجاست که تیم یحیی در این بازی ۲۱ شوت زد که از این تعداد تنها ۶ ضربه در چارچوب دروازه حریف بود. این یعنی کمتر از یک سوم ضربات نواخته شده به سمت دروازه حریف!

پرسپولیس در ‌این بازی موفق شد ۸ شانس مسلم گلزنی ایجاد کند اما تنها یک گل زد. این آمار وقتی جالب می‌شود که بدانیم حریف نصف پرسپولیس شانس مسلم گلزنی داشت اما یک گل زد و یک امتیاز گرفت.

نکته عجیب در آمار بازی پرسپولیس در این مسابقه مربوط به آمار ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی این تیم است که نتوانست از آنها استفاده کند. پرسپولیس در این مسابقه صاحب ۱۰ کرنر شد و بارها در کناره‌های زمین صاحب ضربه ایستگاهی شد که نتوانست از هیچ‌کدام آنها استفاده کند. همچنین تیم یحیی ۱۷ ارسال روی دروازه حریف داشت و با وجود مهاجم سرزنی مثل مغانلو نتوانست از این همه ارسال و ضربه ایستگاهی استفاده درستی ببرد.

پرسپولیس با این آمار عجیب که در مشهد بر جای گذاشت بار دیگر بی‌دقتی و عجله و شتاب بیهوده بازیکنانش در نواختن ضربه نهایی را ثابت کرد که بعد از اضافه شدن سه بازیکن تأثیرگذار در فاز حمله همچنان عجیب است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها