کد خبر : 60558

افشاگری پرسپولیس در مورد اتفاقات قبل و در جریان بازی با پدیده

افشاگری پرسپولیس در مورد اتفاقات قبل و در جریان بازی با پدیده

مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس درباره برخی اتفاق‌های قبل و در جریان بازی با پدیده مشهد انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس عصر دیروز در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد با تساوی یک بر یک متوقف شد که البته در این بازی و پس از آن اتفاقات و حواشی زیادی به وجود آمد.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اتفاقی که در نشست هماهنگی قبل از مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان پیش آمد، اظهار داشت: روز گذشته طبق روال دیدارهای قبلی فهرست بازیکنان و مربیان تیم که در دیدارهای قبلی کارت زرد و قرمز گرفته‌اند را دریافت کردیم، اما متأسفانه متوجه چند اشتباه بزرگ شدیم که اگر خودمان این مسائل را از سازمان لیگ پیگیری نمی‌کردیم مشخص نبود چه کسی نسبت به آن پاسخگو است.

وی افزود: من به همراه آقای پیروانی در نشست‌های هماهنگی قبل از بازی‌ها چندین بار این موضوع را گفته‌ایم؛ لیست محرومان و نفراتی که کارت زرد و قرمز گرفته‌اند و مدیر تیم باید آن را امضا کند، باید کاملا بدون مشکل و ایراد باشد و مسؤولان سازمان لیگ هم از قبل آن را بارها بررسی کرده باشند، اما باز هم متوجه شدیم در این لیست‌ها اشتباه وجود دارد.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: به خاطر این که خود باشگاه در نهایت باید لیست را امضا کند، تمام مسؤولیت‌ها متوجه مدیر تیم و باشگاه خواهد شد. اگر بازیکنی به اشتباه بازی کند و تیم حریف با استفاده از این امر شکایت کند، هیچ مسئولیتی گردن سازمان لیگ نیست، در صورتی که مسؤولان این سازمان از ابتدای فصل در این ماجرا خیلی ضعیف کار کردند و هر بار هم که در این نشست‌ها این موارد را گوشزد می‌کنیم نه تنها درست نمی‌شود بلکه شرایط بدتر هم می‌شود.

اشرف ادامه داد: اگر یادتان باشد خود سازمان لیگ قبل از آغاز هر هفته از مسابقات، اسامی محرومان را در سایت خود اعلام می‌کرد، چیزی که در این فصل کمتر دیده‌ایم. در دیدار قبلی ما سیامک نعمتی کارت قرمز دریافت کرده و خودمان می‌دانستیم این بازیکن را در دیدار با پدیده در اختیار نداریم اما در کمال تعجب وقتی در نشست هماهنگی قبل از بازی اسامی بازیکنان محروم ما اعلام شد، متوجه شدیم به جای سیامک نعمتی، سعید آقایی از بازی با پدیده محروم است! بلافاصله این موضوع را از ناظر بازی سؤال کردیم اما او ابراز بی‌اطلاعی کرد. پس از تماس‌های مکرری که با مسؤولان سازمان لیگ داشتیم صبح امروز لیست اصلاح شده را برای ما فرستادند.

وی با اشاره به محرومیت حمید مطهری در بازی با پدیده گفت: وی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان چهارمین کارت زرد خود را در کنار زمین دریافت کرد. هر چند به اعتقاد ما حداقل سه کارت زرد حق آقای مطهری نبود. می‌دانستیم این مربی هم محروم است، اما نام وی در لیست ابتدایی که در اختیار ما گذاشتند به عنوان محروم از بازی با پدیده ذکر نشده بود. در واقع اگر خودمان این موضوع را به سازمان لیگ اطلاع نداده و تنها به لیستی که در اختیار پرسپولیس گذاشته بودند اکتفا می‌کردیم، مشخص نبود مسؤولیت این امر به عهده چه کسی خواهد بود. پس از یادآوری ما نام حمید مطهری هم در لیست دوم به عنوان محروم قرار گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس اضافه کرد: موضوع بعدی که نیاز به هماهنگی خیلی زیاد بین سازمان لیگ و مسؤولان مربوطه در فدراسیون فوتبال دارد این است که از زمان برگزاری رقابت‌های لیگ در ایام شیوع کرونا، شاهد هستیم در برخی از شهرستان‌ها تماشاگران بدون هیچ گونه هماهنگی با تعداد زیاد در ورزشگا‌ه‌ها حاضر می‌شوند. در بازی‌های پرسپولیس مقابل نساجی در قائم شهر،‌ آلومینیوم در اراک و امروز مقابل پدیده تعداد تماشاگران حریف به حدی زیاد بود که حتی خود تیم‌های میزبان هم از این موضوع خجالت کشیده و تعجب می‌کردند چگونه این همه آدم به ورزشگاه آمده! 

اشرف توضیح داد: متأسفانه به نظر می‌رسد قانون فقط برای پرسپولیس اجرا می‌شود. به ما می‌گویند در ورزشگاه آزادی تنها می‌توانند ۶ همراه با خود به ورزشگاه بیاورید، اما در این سه ورزشگاه که به عنوان میهمان بازی کردیم بالای  و ۱۵۰-۱۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند. مگر امکان دارد در نوع مدیریت این همه تفاوت وجود داشته باشد؟ مگر خود سازمان لیگ اعلام نکرد در زمان شیوع کرونا هیچ  هواداری حق حضور در ورزشگاه را ندارد؟ 

وی افزود: نکته بدتر این است که بعد از اینکه این افراد بدون هماهنگی یگان ویژه و مسؤولان برگزاری مسابقات، وارد ورزشگاه شده‌اند، تازه بین دو نیمه یادشان افتاده که این افراد باید ورزشگاه را ترک کنند. امروز بین دو نیمه بازی از تهران به ناظر بازی گفتند تا تماشاگران از ورزشگاه خارج نشده‌اند نیمه دوم شروع نشود. این اتفاق در بازی مقابل آلومینیوم هم افتاد و در دقیقه ۸۰ ناگهان بازی را متوقف کرده و گفتند هواداران را از ورزشگاه خارج کنید!

مدیر رسانه پرسپولیس ادامه داد: اگر دوستان می‌خواستند تماشاگر به ورزشگاه راه ندهند باید از ابتدا این کار را می کردند. این مسائل به اقتدار سازمان لیگ ضربه می‌زند و باید خیلی بیشتر دقت کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود، در غیر این صورت اگر قرار به حضور تماشاگران در ورزشگاه باشد هیچ تیمی در ایران به اندازه پرسپولیس تماشاگر ندارد.

W7gf1tcxEWa7

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها