کد خبر : 60528

دروازه بان فیکس استقلال در بازی امروز برابر پیکان مشخص شد

دروازه بان فیکس استقلال در بازی امروز برابر پیکان مشخص شد

رشید مظاهری در بازی امروز مقابل پیکان به عنوان سنگربان شماره یک استقلال به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، استقلال پس از کسب سه پیروزی متوالی مقابل فولاد، پیکان (جام حذفی) و ماشین سازی، اکنون در پپی کسب چهارمین برد متوالی خود با فرهاد مجیدی است و در این راه باید آبی پوشان در دیداری دشوار به مصاف شاگردان مهدی تارتار بروند.

در حالیکه رشید مظاهری سنگربان استقلال در لیست مدعوین به تیم ملی بود، در نمونه گیری به عمل آمده از ملی پوشان، مشخص شد که او به ویروس کرونا مبتلا شده است و پس از چند روز، تست سیدحسین حسینی نیز مثبت شد تا هر دو گلر اصلی استقلال در وضعیت عجیبی قرار بگیرند.

با این وجود، حسینی زودتر از همتای خود به تمرینات بازگشت و این مسئله شانس او برای حضور درون چارچوب دروازه استقلال را افزایش داد ولی با این وجود و از آنجایی که این آخرین دیدار رسمی آبی پوشان پیش از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است که مظاهری را پس از بازگشت از قرنطینه درون دروازه تیمش قرار دهد تا او دوباره به شرایط بازی بازگردد.

مظاهری که در بیشتر بازی های این فصل به عنوان گلر شماره یک استقلال درون دروازه تیمش قرار گرفته است، از مجموع 15 دیداری که درون چارچوب تیمش حضور داشته، موفق به ثبت 8 کین شیت شده و امروز به دنبال این است تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش، در جدول بیشترین تعداد کلین شیت های لیگ برتر، به حامد لک برسد.

استقلال امروز و از ساعت 18:50 در استادیوم آزادی تهران پذیرای پیکان خواهد بود. شاگردان مجیدی با کسب 33 امتیاز، در فاصله 4 امتیازی دو تیم صدرنشین سپاهان و پرسپولیس قرار دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها