کد خبر : 60472

کرونا گرفتن مدافع استقلال تکذیب شد/ بازگشت یکی دیگر از ستاره ها به تمرین

کرونا گرفتن مدافع استقلال تکذیب شد/ بازگشت یکی دیگر از ستاره ها به تمرین

باشگاه استقلال با تکذیب خبر ابتلای سیاوش یزدانی اعلام کرد که مهدی قایدی از پنجشنبه در تمرینات این تیم حاضر است.

به گزارش ورزش سه، در تعطیلات نوروزی بود که تست کرونای مهدی قایدی بازیکن استقلال مثبت اعلام شد و با توجه به دیدار سیاوش یزدانی با قایدی آن هم چند روز قبل از مثبت شدن تست باشوی کوچک، نگرانی ها بابت اینکه مدافع آبی پوشان نیز کرونایی شده باشد، افزایش یافت.

با این وجود، یزدانی از حضور در تمرینات استقلال منع شد و در چند مرحله نیز از او تست کرونا گرفته شد که جواب همگی منفی بود اما از صبح امروز شایعه ای مبنی بر مثبت شدن تست یزدانی در رسانه ها مطرح شد که منجر به نگرانی هواداران این تیم گردید.

باشگاه استقلال نیز با صدور بیانیه ای نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. استقلالی ها در سایت رسمی خود اعلام کرده اند که خبری مبنی بر ابتلای سیاوش یزدانی به کرونا در رسانه‌ها منتشر شد که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود. سیاوش یزدانی مجددا تست کرونا داده که جواب این تست منفی بوده است.

باشگاه استقلال در ادامه نیز از منفی شدن تست کرونای مهدی قایدی خبر داده و اعلام کرد که مهاجم جوان آبی پوشان از امروز ( پنجشنبه) در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

باشگاه استقلال در پایان این بیانیه نیز اعلام کرد که از رسانه‌هایی که با انتشار اخبار کذب در تلاش هستند تا در روند تیم استقلال خللی وارد کنند، شکایت خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها