کد خبر : 60372

پرسپولیس در 1400 با شایعه 2 جدایی بزرگ و 2 بازگشت

پرسپولیس در 1400 با شایعه 2 جدایی بزرگ و 2 بازگشت

پرسپولیس سال 99 را در شرایطی به پایان رساند که در دو خط دفاع و حمله با کمبود محسوس بازیکن رو به رو بود.

کمبود بازیکنی که با درخشش حامد لک، سید جلال حسینی و هافبک های این تیم جمع و جور شده و سرخپوشان توانستند در مقام مدعی قهرمانی لیگ بیستم باقی بمانند.

پرسپولیس با جذب چند بازیکن به کمبود بازیکن خود سروسامان داد و اکنون در حالی سال 1400 را آغاز می کند که عیسی آل کثیر نیز به این تیم اضافه خواهد شد. با این حال از همین حالا زمزمه هایی در مورد آینده 2 بازیکن کلیدی این تیم به گوش می رسد.

پرسپولیس برنامه تمدید قرارداد بازیکنان خود را در شرایطی آغاز کرده که هنوز احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان چراغ سبز تمدید قرارداد را نداده اند.

گفته می شود این دو بازیکن کلیدی در خطوط هافبک و دفاع از تیم های قطری پیشنهادهایی دریافت کرده اند. از سوی دیگر زمزمه هایی بر تمایل به بازگشت دو بازیکن جدا شده پرسپولیس نیز به گوش می رسد.

بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس نشان داد که یحیی گل محمدی در خصوص برگشت بازیکنان مفید برای پرسپولیس انعطاف دارد. در راستا شایعاتی در خصوص تمایل به بازگشت شجاع خلیل زاده و علی علیپور در فضای هواداری این تیم به گوش می رسد.

در صورت جدایی کنعانی زادگان، بازگرداندن شجاع خلیل زاده می تواند پلن مناسبی برای کادرفنی باشد اما در خصوص علیپور باید دید مهاجمان جدید الورود پرسپولیس همچون آل کثیر و مغانلو در کنار بازیکنانی چون مهدی عبدی چه عملکردی از خود به جای خواهند گذاشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها