کد خبر : 60365

نباید به استقلال بر می گشتم

نباید به استقلال بر می گشتم

مجید نامجومطلق که پس از استعفای فرهاد مجیدی به عنوان جانشینی او روی نیمکت استقلال انتخاب شد و این تیم را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرد، روزهای ملتهب این تیم را روایت می‌کند.

به گزارش ایلنا ، سرمربیگری در استقلال برای من ریسک نبود، من برای تیمم این کار را کردم، شرایط بسیار سخت بود و همه از وضعیت اطلاع داشتند. هیچ کسی در آن زمان این کار را انجام نمی‌داد اما من قبول کردم به استقلال کمک کنم.

* ما آنجا دو مشکل داشتیم،‌ یک اینکه تیم‌ ما بعد از بازی جام حذفی متلاشی شد و از نظر روحی روانی لطمه خوردیم. بحث تمدید قرارداد بازیکنان هم مزید بر علت شد که تمرکز تیم بهم بریزد. تا روز آخر که می‌خواستیم به قطر برویم چندین بازیکن را در اختیار نداشتیم. حتی زمانیکه به قطر هم رفتیم 13-14 بازی ویزا نداشتند و این مشکلاتی بود که ما داشتیم اما خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم. تا قبل از آن همه می‌گفتند که آبروریزی می‌شود و استقلال شکست می‌خورد اما از مرحله گروهی صعود کردیم و در آن بازی هم با تمام مشکلاتی که مانند محرومیت میلیچ و مصدومیت وریا در کنار خستگی بازیکنان و همینطور پنجره بسته نمی‌شد نتیجه‌ای بهتر از آن گرفت. شما ببینید پرسپولیس همان زمان به اندازه دو تیم بازیکن داشت و در جریان مسابقات بازیکنان را جابجا می‌کردند که از فشار خارج می‌شدند اما شرایط برای ما خیلی سخت بود.

* فرهاد مجیدی از نظرم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم بود. امیدوارم که موفق باشد و بهترین نتایج را کسب کند. من هر کمکی که به عنوان یک استقلالی از دستم بربیاید به باشگاه می‌کنم و برای من تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی باشد. وظیفه ما به عنوان پیشکسوت است که از سرمربی تیم‌مان حمایت کنیم.

* {چرا در کادر فنی جدید حضور نداشتید؟} حضور من به نوعی برگشت به عقب می‎‌شد و من چنین تصمیمی نداشتم. از قبلش هم گفته بودم. امیدوارم نتایج موفقی کسب کنند و به همراه استقلال موفق باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها