کد خبر : 60253

استقلال بازهم پیکان را شکست می‌دهد

استقلال بازهم پیکان را شکست می‌دهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال مثل جام حذفی، پیکان را در لیگ برتر هم شکست می‌دهد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان است و این بازی در حالی انجام می‌شود که آبی پوشان در پایان هفته هجدهم بعد از سپاهان و پرسپولیس در جایگاه سوم جدول قرار گرفته‌اند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این دیدار گفت: با اینکه تعطیلات نوروز منجر به قطع زنجیره پیروزی‌های استقلال شد، اما با اطمینان می‌گویم در صورتیکه تعداد بازیکنان کرونایی استقلال اضافه نشود و این بازی لغو نشود، شاگردان مجیدی مثل جام حذفی، پیکان را در لیگ برتر هم با شکست مواجه می‌کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: البته پیکان تیم سرسختی است و قطعاً رویارویی با این تیم در لیگ نسبت به جام حذفی دشوار تر است. چون همانطور که مهدی تارتار سرمربی آنها اشاره کرد، هدف اصلی شان لیگ برتر است و نه جام حذفی. اما با این وجود اطمینان دارم بازهم آبی پوشان قادرند تا این بازی را هم با برتری پشت سر بگذارند.

مدافع اسبق آبی پوشان در خصوص کادر فنی و اضافه شدن ماجدی به نیمکت نشینان استقلال گفت: این حق هر سرمربی است که با افرادی کار کند که به آنها اعتقاد دارد. وقتی فصل گذشته فرشاد ماجدی به کادر فنی استقلال اضافه شد هجمه بدی نسبت به او وارد شد و خیلی‌ها وانمود کردند که حضور میرشاد ماجدی در هیات مدیره استقلال عامل حضور برادرش در کادر فنی است. اما مجیدی نشان داد فصل گذشته هم بر اساس اعتقادات فنی‌اش ماجدی را به کادر فنی اضافه کرده بود.

وی اضافه کرد: یکی از انتخاب‌های خوب مجیدی، فراز کمالوند است. به اعتقاد من کمالوند یک انتخاب طلایی بود و تاثیرگذاری او نیز کاملاً مشهود است. من سال‌ها با کمالوند کار کرده‌ام و او را به لحاظ فنی یکی از برترین مربیان ایران می‌دانم. ضمن اینکه هماهنگی خوبی بین او و مجیدی وجود دارد که این هماهنگی هم به عملکرد مثبت آبی پوشان کمک می‌کند.

صاحب جمعی تاکید کرد: استقلال هنوز در کورس قهرمانی قرار دارد و آنها باید بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها، تنها به ۳ امتیاز هر بازی که پیش رو دارند فکر کنند. تمرکز بر روی پیروزی در بازی‌های پیش رو، رمز موفقیت و حتی قهرمانی آبی پوشان است. ۴ امتیاز فاصله با صدر جدول در فاصله ۱۲ هفته به پایان مسابقات اصلاً جای ناامیدی ندارد. به خصوص که آبی پوشان هنوز بازی‌های مستقیم و رودررویی با با تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها