کد خبر : 60219

مهدی قایدی چگونه بهترین و ارزشمندترین بازیکن فصل استقلال شد؟

مهدی قایدی چگونه بهترین و ارزشمندترین بازیکن فصل استقلال شد؟

مهدی قایدی مهاجم آبی پوشان که همچنان در مسیر رشد گام بر می دارد، در پایان هفته هجدهم لیگ برتر تاثیرگذار ترین بازیکن استقلال در فاز تهاجمی شد.

به گزارش مهر، تا قبل از رسیدن شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان به شرایط آرمانی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری مهاجمان ثابت استقلال بودند و این دو بازیکن زوج مناسبی را در پیشانی خط حمله این تیم تشکیل می‌دادند.

این موضوع باعث شده بود تا مطهری و قایدی با حضور در ترکیب ثابت همه دیدارهای آبی پوشان، بیشترین میزان دقیقه بازی را به خودشان اختصاص دهند و این در حالی بود که ارسلان مطهری به میزانی نه چندان زیاد، نسبت به قایدی دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا کند.

پشت سر گذاشته شدن دوران مصدومیت دیاباته و رسیدن وی به شرایط آرمانی، ترکیب اصلی خط حمله آبی پوشان را برهم زد و بازیکن بلند قامت استقلال جای مطهری را در ترکیب اصلی گرفت تا زوج مهدی قایدی در خط حمله آبی پوشان باشد و این موضوع منجر به آن شد که مطهری دقایق قابل ملاحظه‌ای از دیدارهای تیمش را از دست بدهد تا قایدی این فرصت این را پیدا کند که در صدر جدول میزان دقایق حضور بازیکنان استقلال در زمین قرار گیرد.

در پایان هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر، مهدی قایدی با ۱۵۰۷ دقیقه بازی پرکارتر ین بازیکن استقلال است و ارسلان مطهری با ۱۴۱۸ دقیقه بعد از وی در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. همچنین وریا غفوری با ۱۳۸۶ و رشید مظاهری با ۱۲۶۰ دقیقه در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

مهدی قایدی علاوه بر آنکه بیشترین میزان حضور در میدان را در بین همه بازیکنان استقلال به خود اختصاص داده است، با ۶ پاس گل بهترین پاسور مسابقات لیگ برتر است.

وی در بین بازیکنان استقلال نیز با ۶ پاس گل، ۴ گل و گرفتن ۲ پنالتی، ارزشمندترین بازیکن در فاز حمله به حساب می‌آید و می‌توان او را مؤثرترین بازیکن این تیم دانست.

قایدی فصل گذشته نیز عملکردی بسیار مثبت در فاز تهاجمی داشت و با ۱۰ گل و ۸ پاس گل، ارزشمندترین بازیکن فصل فوتبال ایران در فاز تهاجمی شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها