کد خبر : 59992

اختلاف بر سر انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال بالا گرفت

اختلاف بر سر انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال بالا گرفت

جواد وطن‌خواه، مدیر عامل باشگاه پدیده مشهد گفت: مهدی عبدیان به جای پاداش به بازیکنانش پول امین قاسمی‌نژاد را می‌داد یا زیر بار چک می‌رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پدیده مشهد، جواد وطنخواه با اشاره به عدوم صدور رضایت‌نامه باشگاه پدیده مشهد مبنی بر جدایی امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: از دو هفته پیش که این موضوع علنی شد با سیدمهدی رحمتی مذاکره کردیم و هر چند او با جدایی بازیکنش مخالف بود، اما در نهایت با توجه به شرایطی که ایجاد شده بود و شخص قاسمی‌نژاد نیز تمایلش برای جدایی از پدیده را اعلام کرده بود، رحمتی نیز با این جدایی موافقت کرد. اگر رحمتی موافق این جدایی نبود قاسمی‌نژاد در آبادان باید برای پدیده بازی می‌کرد نه اینکه در تهران در باشگاه استقلال رفت‌و‌آمد کند.

وی ادامه داد: جدایی قاسمی‌نژاد به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار ما یک اتفاق بد بود، ولی وقتی قرار بر جدایی او شد، باید تصمیم‌گیری می‌کردیم که باشگاه پدیده از این جدایی بیش از این متضرر نشوند و این حق قانونی ما بود. موضوع این انتقال اصلا پیچیده نبود بلکه خود استقلالی‌ها آن را پیچیده کردند. تعجب می‌کنم برخی از مدیران باشگاه استقلال چرا کم کاری خود را برای این انتقال می‌خواهند بر دوش باشگاه پدیده بیاندازند تا شاید خودشان را از فشار هواداران استقلال دور کنند.

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد خاطرنشان کرد: بدون پول و با چک برگشتی که بازیکن نمی‌خرند. ما قبلا از این موضوع تجربه خوبی به دست آورده بودیم و باید با توجه به منافع باشگاه و هواداران‌مان تصمیم‌گیری می‌کردیم. برخی از دوستان عنوان می‌کنند یکی از دلایل تأخیر این انتقال موضوع مدیریت باشگاه بوده است، اما این هم به دلیل کم کاری خودشان بوده است چرا که موضوع مدیریت باشگاه ما کاملا مشخص شده بود و حتی در همان زمان فرشاد فرجی را به پرسپولیس دادیم و اتفاقا پول رضایت‌نامه‌اش را هم نقد گرفتیم و حتی در توافق‌مان احسان حسینی را هم از پرسپولیس جذب کردیم. چند روز قبل از فرجی هم، بازیکنان دیگری مثل صادقی، جعفری و... را به تیم‌های دیگر دادیم. چطور همه آنها بدون مشکل کارشان انجام شد اما موضوع قاسمی‌نژاد نشد؟

وطنخواه در واکنش به اظهارات مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره استقلال تصریج کرد: اگر برای شما جذب قاسمی‌نژاد مهم بود بجای پرداخت پول و پاداش به تیم، به قاسمی‌نژاد می‌دادید یا شما از خودتان چک می‌دادید و از زیر آن فرار نمی‌کردید. با هواداران صادق باشید و یاد بگیرید حرفه‌ای و اخلاق‌مدار باشید. در صورت ادامه بی اخلاقی‌ها مجبورم صحبت‌های شما درباره مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره‌تان را منتشر کنم.

وی ادامه داد: ای کاش این مسائل را هم به هواداران استقلال بگویید که باشگاه پدیده حاضر شد از مبلغ رضایتنامه کم کند و به خاطر حضور این تیم در آسیا با باشگاه استقلال راه بیاید و به جای پول نقد چک چند ماهه دریافت کند. اینکه بخواهید کم کاری خودتان را در قبال انتقال یک بازیکن که با پدیده به صورت قانونی قرار داد دارد به گردن افراد دیگر بیاندازید، اصلا و‌ ابدا درست نیست و خودتان در قبال باشگاه استقلال و هواداران‌تان مسئول هستید و اگر این بازیکن برای‌تان این قدر مهم بوده است باید چک معتبر ارائه می‌دادید تا این انتقال صورت بگیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها