کد خبر : 59962

حمله مهدی رحمتی به استقلال

حمله مهدی رحمتی به استقلال

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مگر در استقلال مجیدی برای رقم قرارداد، رضایتنامه و انتقال بازیکن به تیم دیگر تصمیم می گیرد که من در انتقال قاسمی نژاد تصمیم گیر باشم؟

به گزارش فارس ، سید مهدی رحمتی، در خصوص تساوی تیمش در آبادان مقابل نفت اظهار داشت: خدا را شکر با وجود مشکلاتی که در این چند هفته داشتیم توانستم از یک بازی سخت امتیاز بگیریم آن هم در شرایطی که تیم ما در هفته های اخیر اصلا تمرکز نداشت.

رحمتی در خصوص اظهارات فراز کمالوند که مدعی شده اگر از روز اول می‌گفتند رضایت‌نامه نمی‌دهند شاید به دنبال بازیکنان دیگر می‌رفتیم عنوان کرد: من برای آقای کمالوند احترام زیادی قائل هستم ولی یک سوال از او می پرسم. مگر در استقلال مجیدی برای رقم قرارداد، رضایتنامه و انتقال بازیکن به تیم دیگر تصمیم می گیرد که من در انتقال قاسمی نژاد تصمیم گیر باشم؟

آنها که مدیریت حرفه ای بلد هستند خوب می دانند سرمربی یک تیم در این مسائل تصمیم گیرنده نیست. تاکید می کنم رحمتی فقط می تواند تصمیم بگیرد که فلان بازیکن بماند یا برود.

آیا استقلال حاضر است قایدی را بدون پول به تیم  دیگری بدهد؟

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطر نشان کرد: مدیران باشگاه پدیده و آقای وطن خواه می گویند آیا استقلال حاضر است قایدی را بدون پول به تیم  دیگری بدهد؟ اصلا منِ رحمتی هیچ کاری برای استقلال نکردم و هیچ ادعایی ندارم اما  شما مدیران باشگاه اصول حرفه ای را یاد بگیرید و کم کاری خودتان را گردن دیگران نیندازید. آنها  می خواهند بازیکن موثر یک تیم را بگیرند و پول ندارند ولی به جای پذیرفتن مسئولیت، همه چیز را به گردن دیگران می اندازند.

وی ادامه داد: جای تاسف است که یک فرد معلوم الحال به بازیکن تیم من گفته اگر می خواهی به استقلال بروی باید از طریق من این کار را انجام بدهی. چگونه یک نفر که مشاور فلان مدیر و فلان فدراسیون بوده و سوابق مالی آقایان در دوره های قبل مشخص است به مهاجم تیم من بگوید باید از کانال من به استقلال بروی؟ دوستان در هیئت مدیره استقلال بهتر است این مشکلات را حل کنند و بعد تقصیرات را گردن دیگران بیندازند. باز هم تاکید می کنم من هیچ مشکلی با انتقال قاسمی نژاد به استقلال ندارم و بهتر است دوستان روند اداری ماجرا را با آقایان اصولی و وطن خواه که مسئولیت باشگاه پدیده را دارند هماهنگ کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها