کد خبر : 59948

پرسپولیس را اذیت کردیم

پرسپولیس را اذیت کردیم

کاپیتان نفت مسجدسلیمان معتقد است نمایش شایسته‌ای مقابل پرسپولیس ارائه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار امروز پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت: در شروع بازی یک مقدار خوب کار نکردیم که فکر می‌کنم این موضوع بخاطر کم‌تجربگی بازیکنان ما بود ولی رفته رفته بچه‌های جوان ما در شرایط مسابقه و ورزشگاه آزادی قرار گرفتند و توانستند خوب کار کنند.

او ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و نباید بی‌محابا مقابل آنها بازی می‌کردیم. نمایش ما منطقی بود و به موقع ضد حمله می‌کردیم و ایجاد فرصت داشتیم.

به نظرم پرسپولیس مقابل ما به دردسر افتاد و به زحمت سه امتیاز را گرفت. بازیکنان ما هرچه در توان داشتند، گذاشتند ولی متاسفانه به امتیاز ختم نشد.

 

 

کاپیتان نفت مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم عنوان کرد: تغییر و تحول در کادر فنی هر تیم شرایط را تغییر می‌دهد و زمان می‌برد تا بازیکنان با تفکرات مربیان جدید آشنا شوند. به نظرم ما پس از سه هفته به آن هماهنگی مد نظر رسیده‌ایم و پس از تعطیلات هماهنگ‌تر خواهیم شد و بهتر کار می‌کنیم.

جعفری در خصوص مباحث مالی نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: امیدوار هستیم مسؤولان شهر مسجدسلیمان و استان خوزستان نگاه ویژه‌تری به این تیم که با زحمت به لیگ برتر رسیده و امتیازات خوبی به دست آورده، داشته باشند تا بتوانیم رتبه خوبی در پایان فصل بگیریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها