کد خبر : 59909

دست استقلال و فولاد در عربستان باز شد


دست استقلال و فولاد در عربستان باز شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون عربستان انتخاب هتل اقامتگاه را در اختیار باشگاه های میهمان گذاشت.

به گزارش فارس، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا جده میزبان گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شد.

استقلال در این گروه با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق رقابت می کند. سال گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط کرونایی همه به میزبانی قطر برگزار شد اما در رقابت های امسال یک کشور میزبان نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا چندین کشور را میزبان این رقابت ها اعلام کرد.

عربستان میزبان 3 گروه از 5 گروه غرب آسیا شد. در همین رابطه ابراهیم القاسم دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و نحو اسکان تیم ها در هتل ها در مصاحبه با شبکه «العربیه» گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای پروتکل های بهداشتی را به ما اعلام کرده و ما موظف به اجرای تمام آنها در خلال برگزاری مسابقات هستیم. طبق پروتکل های اعلام شده تیم های میهمان می توانند هر هتلی را که بخواهند در شهر موردنظر انتخاب کنند. در شرایط جدید نیازی نیست تمام تیم ها در یک هتل اقامتگاه باشند و شرایط کرونایی سخت گذشته موجود نیست و تیم ها از این لحاظ انتخاب بهتری دارند.

وی افزود: البته ما نیز پروتکل هایی را در نظر داریم که بدون شک باید اجرا شوند. تلاش می کنیم تا بهترین میزبانی از تیم ها را داشته باشیم تا بدون مشکل مسابقات برگزار شود.

با این دستورالعمل AFC استقلال و فولاد در صورت صعود در انتخاب هتل اقامتگاهشان در شهر جده و ریاض شرایط بهتری دارند و نیازی نیست همه تیم ها در یک هتل باشند و شرایط اسکان برای تیم ها آسان تر شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها